Heiza's Tornado

Träning, Kristinas kennelläger, Tävling!

Kategori: Allmänt

Ja då var det verkligen dags för lite uppdatering, vi tränar på lite nya moment och det är kul att
börja med lite nytt, Lotus tycker treans fria följ är mycket roligare än tvåans.
Sedan fick vi följa med på Kristinas kennelläger och det var jätte kul o inspirerande
tränade bara ett nytt sätt att öka motivationen, och störning vid platsläggande, IPO spår, vi hade jätte
trevligt åt god mat och sista dagen en rejäl genomgång ang. utställning jag fick svar
på många frågor jag undrat över genom åren som intresserar mig och det var jätte kul.
Här tränar vi avslappning!
Inför plats läggandet tur att någon har focus!
Här har vi en som vill ha lite kul tror jag!
Gud va mysigt vi hade!
Instruktör för helgen var Tony!
Grillade gjorde vi också MYSIGT!
Och så provade vi på lite IPO spår Lotus hade det väldigt jobbigt denna helg med två
löptikar.
Alla var väldigt intresserade av vad han hade för tips till oss!
 
Sist men inte minst denna gång! Vi har tävlat 2:an igen och tagit hem två
första pris så nu saknar vi bara en till sen har vi LP2 JIPPI!
Gissa om vi var glada i alla fall jag som vi kämpat med apporteringen han gjorde två helt ok
apporteringar under dessa dagar så jag är så glad för det andra dagen kändes det som om
jag hade honom mer med mig och det var en härlig känsla. Min lille söte plutt inte nog med det
så tävlade vi i lag i BRO HÅBOS årliga Cup vi var tre i varje lag och av 9 lag kom vi 3:a o pallplats i
vårt lag ingick Gudrun Åsling med Tuva Helena Olsson med Pea och så Lotus o jag, Tack tjejer det gick ju riktigt bra.så Lotus fick en säck mat o massa andra roliga priser dom andra i laget också så klart. Tack BRO HÅBO ni är bara så bäst.
 Min lyckliga kille hos bästa fotografen Cia!
Mammas sötis!
Gör om det här om ni kan!
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Lindha säger:
    2013-05-28 | 17:19:24
    Bloggadress: http://vildarnas.blogg.se

    Åh vad roligt med en uppdaterad blogg, och era framgångar på lydnadsplan, Stort Grattis igen & till pallplatsen i cupen!!! :-)
    Och läger är väl alltid kul, ni verkar haft det toppen!
    Kramis vännen

  • Anneli säger:
    2013-05-28 | 22:35:50

    Ja Linda det var jätte kul alltid kul o komma iväg lite, hoppas vi ses på lördag. Kramen

Kommentera inlägget här: