Heiza's Tornado

Appellen klar uppflyttad till lägre, Kennelträff med träning!!

Kategori: Allmänt

Ja då har vi lyckats denna gång uppflyttat till lägre Appellen slutade med en tredjeplats o pallplats på 243.5 så nöjda är vi bara o satsa på lägre nu med allt vad det innebär.
Idag har vi haft kennelträff o tränat med Lotus barn och andra från Kristinas kennel så mysiga o trevliga hundar allihop. Började  med att vi  åkte ut till dom igår kväll blev bjudna på jätte god middag o ett glas gott vin sen hade vi massor o prata om ang vår träning i dag. Sen drog det ihops sig och sova lite är nog inte fel vi fick lyxsviten i fiiina husbilen o där sov vi så gott.

Så här fint hade vi det!

Lotus var ju tvungen o hålla koll så inte tjejerna var ute före honom i morse!

Här sov jag så mysigt!

Här lilla familjen mamma Anza till vänster sen Cattla, Ruffa. Chacha o pappa Lotus!!

Lotus söta dotter Ruffa!

Lotus andra söta dotter Cattla!

Lotus tredje söta dotter Chacha!

Fika måste man trots regn o sol om vartannat var alla glada o goa hela dagen, det blev spår
o uppletande o hundarna o vi tyckte det var så roligt!

Cattla i uppletanderutan duktiga tjejen!

Va snodde matte grejen jag hittade??

Min söta plutt!!

Är du klar snart matte jag vill också jobba nu!!

Bamse laddad nu ska här hämtas grejer!!

Japp då var spåret avklarat o då blev det korv gotti!!

Ennu en taggad snygg kille som vill ut o leta!!
Tack alla goa för en superkul dag med er ses snart igen!!

KOMMENTARER:

  • Lindha säger:
    2012-05-15 | 07:41:26
    Bloggadress: http://vildarna.bloggplatsen.se

    Ni är så duktiga!!!! Nu är det bara att tuta & köra mot nya mål :)

    Ni verkar haft en härlig kullträff oxå :)



    Stor kram på er!!

  • Anneli säger:
    2012-05-16 | 22:18:20

    Duktiga o duktiga men vi försöker i alla fall har fått lite tips nu som vi jobbar på så hoppas vi får till det snart men nu är det träning som gäller. kvällvar den på topp. Kramen

  • Nina säger:
    2012-05-19 | 19:50:15
    Bloggadress: http://ninz.bloggagratis.se

    Oj vilken rolig kennelträff & pappa Lotus är så vacker =) Vännen klart vi kommer att träffas! Jag skall ju inte gå å dö eller nåt sånt. Jag har bara inaktiverat mitt konto på fb då den typen av kontakt inte riktigt är min grej =) syns snart igen :)

    Kramar om finaste du och Lotus mannen <3

  • Gudrun säger:
    2012-05-24 | 21:46:22
    Bloggadress: http://www.fetzerskennel.se

    hej, vilken rolig kennelträf ni har haft. Vill tacka dig för att du ställde upp på min "Kennelkamp" som figge, supersnällt! Och GRATTIS till Godkänd MT , Lotus skötte sig jättebra! Ses imorrn! Gudrun ochTuva

Kommentera inlägget här: