Heiza's Tornado

Tävlat, badat, träning o några bilder från MT!!

Kategori: Allmänt

Ja det här med att tävla blir ju som det blir, första tävlingen på klubben i 2:an klantade jag mig visade på samma sätt vid hoppet som jag bara gör vid rutan och vad händer jo han drar till rutan när jag säger hopp, rutan hade han redan fått 10:a på så inte behövde han göra den en gång till men så blev det, dagen efter la han sig inte på läggande och varför då undrar jag så 4 poäng från ett första pris blev det lite retsamt, men bara o försöka igen.

Sen har lille plutten badat mellan skurarna och han är världens lyckligaste, det
är det absolut bästa han vet. Den här gången låg det serverade fina pinnar på stranden så vi lånade dom annars så brukar han bara simma o simma hur mycket som helst, om han inte får tillälle o hoppa från någon brygga förståss!

Lite godis utdelning på jobbet av Lasse blir det ibland också, här med arbetskamraterna Ozzy o Dio!

Ja och så lite tränng mellan skurarna också problemet jag har är att det inte infaller när
vi tränar utan när vi tävlar lite klurigt o komma åt men vi ska nog hitta en lösning till
det bättre i alla fall.

Lek på MT gissa om han tyckte det va kul!!

Jädrar i min låda va stark hon var den där tjejen jag fick kampa med, men skit kul va det
o bästaste grejen fick ja lajja med också!!


Han var lite läbbig den där typen som kom men inte så farlig som matte tyckte!!
Tack snälla Gudrun för att du tog några bilder på oss!!

KOMMENTARER:

  • Nina säger:
    2012-06-05 | 23:22:40
    Bloggadress: http://www.ninz.se

    Fan fan fan fan att jag inte hann att se din PellePlutt på MT, det hade varit jätte kul & jag kan tänka mig att han var jätte duktig <3 Ta nu hand om dig & finaste killen. Hoppas vi ses snart =)



    Kramar till dig å goe Plutt <3

  • Lindha säger:
    2012-06-06 | 09:01:47
    Bloggadress: http://vildarna.bloggplatsen.se

    Ååå vilken lycka för Lotus nu när badsäsongen är här! :)

    Jasså du har tävlat, har jag missat ( är väl fb vägran ) men då tar ni ett 1a pris i 2an snart, härligt!! Bra jobbat ändå ;)

    Massa kramisar till er sötnosar!!

  • Anneli säger:
    2012-06-06 | 10:09:06

    Ja det var kul o se sin lille plutt som jag trodde skulle bli skit skraj för en del grejer men han är rätt cool insåg jag o tog allt på ett jätte bra sätt han var så duktig.



    Tävlat lite har vi gjort Linda men som sagt finns en del o träna på.

Kommentera inlägget här: