Heiza's Tornado

Spårträning Patrullstig Räddningsträning Lydnadsläger 2012!!

Kategori: Allmänt

Ja vi har hunnit med en del tränat spår med Laila o Anki en dag, sen spår med Gudrun o Gaby
jätte kul med träning o Lotus är så duktig utom en gång då fick han järnsläpp tror jag, hittade inte ens
upptaget men då gjorde vi ett nytt spår som han gick så bra igen, så man undrar i bland vad som händer
han tänkte väl på någon snygg tjej igen kanske!
Här simmar jag o min kompis Tuva hon är skit söt tycker jag!
 
Sen var vi på patrullstig igen jag o min plutt, o det var ett tag sen men det sitter verkligen
kvar i minnet, han var så duktig det hade till o med gått en löptik på stigen men han hade allt
fokus på sin uppgift att markera figgar så otroligt duktig han var o kul hade vi, och så fick vi ju träffa
våra kompisar igen en jätte kul dag, och på kvällen var vi med ett räddningsgäng och träna det var mycket intressant o se hur duktiga räddningshundarna var fanns inget som kunde stoppa dom när
dom letade figgar, sen blev det min o Lotus tur och först tyckte han nog det var lite konstigt sen fattade han galoppen o hittade ett par där också sen kan jag lova att han sov resten av kvällen!
Min lilla säl!
Sen har vi varit på lydnadsläger med Anna-Carin och haft så kul men tufft också, vi har kämpat
med en det ena en det andra och det  har blivit så bra, forsätta så ska vi göra. Provat lite nya moment
har vi också och det är jätte kul o duktig var han också på dom nya momenten. Vi har självklart haft
Janne som kock i år igen och det innebär ju jätte god mat sen hade han bakat supergoda bullar också.
och i tisdags fyllde Malin år och bjöd på marängtårta så gott var det så nu får man tänka på vad
man stoppar i sig ett tag framöver så man får ner det man gått upp på denna vecka. Fast jag har tränat
en del styrke träning i kampen när jag belönar Lotus o det tar på både armar o ben så lite träning
har det blivit. När vi kommit hem varje kväll har Lotus sovit som en stock till dagen efter helt slut
kan man säga att han varit. Men jag längtar redan till nästa års träningsläger för det är så roligt.
Här sitter vi o myser mellan träning o passen med Anna-Carin!
Här vilar Lotus tills nästa pass!
Ett pass med duktiga Kattis o Jason!
Här kör vi lite tävlingsmässigt!
Här kopplar man av lite innan man ska in på plan!
 
 

KOMMENTARER:

  • Lindha säger:
    2012-07-15 | 19:50:43
    Bloggadress: http://vildarna.bloggplatsen.se

    Blir lite smått avis, vill oxå träna! ;) Har iaf hunnit med 2 spår på Åland... Men semester innebär semester, faktiskt!
    Ni är så duktiga, tränar så flitigt! Vi måste ses snart vännen! :) Kramisar till er!

  • Nina säger:
    2012-07-30 | 10:11:22
    Bloggadress: http://ninz.bloggagratis.se

    Det ser fullkomligt underbart ut!!
    Kramens kram från oss :)

Kommentera inlägget här: