Heiza's Tornado

Träning, fotodag och tävling!!!

Kategori: Allmänt

Vi har tränat ett par gånger i ridhus så kul, men första gången var det en del som inte funkade alls.
Andra gången gick allt betydligt bättre ny miljö men tror han tyckte det var rätt ok efter ett tag.
Dirigeringen har han kunnat lite grann förut men nu är det som att han tappat en del o det var ju ett
 tag sen vi tränade det, och det är ju färskvara så bara på´t igen.

Sen har vi varit hos vår bästaste fotograf Cia det var så kul o träffa dig som vanligt,
blev lite bilder också, som alltid blir så fina på min plutt, måste nog ta med mitt lilla elände
Sandor snart han är en riktig liten buse men väldigt go också.

Och idag tävlade vi i 2:an för första gången och det gick ju som det gick men med dom
 förutsättningar som vi hade så är jag nöjd endå, matte klantade sig på två ställen men man
lär så länge man lever, sen var det ju ridhus och det är han ju inte så van vid. Det var ett glatt o
 roligt gäng som jag var med hela dagen och alla var så duktiga. Tack alla för en härlig dag med er hoppas det blir fler såna, men nu är det mer träning vi behöver, idag var det mest för att träna mina tävlingsnerver och jag  visste att han inte var riktigt klar men det var ju inte jag heller men vi hade som sagt fantastiskt roligt, ett tredjepris med 117 poäng lyckades vi få ihop trots lite klant på vägen. Nu är vi nöjda o belåtna o Lotus sover som en stock..

Min guldklimp och Cias ena guldklimp!

KOMMENTARER:

  • Cia säger:
    2012-01-09 | 23:15:59
    Bloggadress: http://www.cialindroth.se

    Halloj

    Kanon att få träffa både dig och Lotus igen, vi kan ju ta en dag o plåta "kisse" också om du vill

    ha en bra kväll, kram//Cia

  • Ninz säger:
    2012-01-11 | 21:42:16
    Bloggadress: http://ninz.bloggagratis.se

    Vad kul att få vara ute och tävla å jag tycker att ni är duktiga <3 Vilka fina bilder hon tar din väninna, helt fantastiska!!

    Kramar om :)

  • Betty säger:
    2012-01-12 | 21:46:22
    Bloggadress: http://asra.bloggagratis.se/

    Hej! Vilken fin hemsida och hund du har : ) Fina foton med! Tävlar själv klass 2 med min rottistik, lycka till vidare ; ) Hälsningar // Betty

  • Anneli säger:
    2012-01-16 | 07:30:10

    Alltid kul o träffa dig Cia det vet du, snart igen hoppas jag.



    Ninizen tävla är kul men jag blir galen att man ska bli så nervös jämt.



    Betty va kul att du tittade in, kikade in på din sida också jätte kul.



    Ha det gott alla goa....

Kommentera inlägget här: