Heiza's Tornado

Träning träning, projekthund!!

Kategori: Allmänt

Vi tränar o tränar han har börjat med en ny grej i rutan, stannar innan snurrar lite
 sen går han in o ställer sig, så jag började om från början igen. Sen i dag provade jag igen
och då gjorde han alla fyra skick från olika håll helt perfekt, undrar vad dom får för sig ibland, apporteringen
gick jätte bra och linföringen kanon, tänk om det kunde bli så på tävling.

Jag måste berätta var i skogen en vända igår, vi gick förbi där dom fodrar rådjur precis när vi kom upp på krönet stod ett rådjur där
ca 10m från oss han såg oss o Lotus honom jag sa stanna till Lotus o han stod så fint o titta när rådjuret sprang iväg, sen kallade jag in Lotus o han kom som ett skott, vilken hund jag har han är underbar.

Hjälpte till på tävling i söndags o alla var så duktiga o så roligt o lärorikt o skriva man lär sig en
massa bra saker.

Sen arbetar jag med min projekthund och dom har gjort så fina framsteg o det är så roligt
o se deras utveckling tillsammans. Ha det nu så gott alla mina goa vänner.
Om ni vill kika in på galleriet o på Sandor ska ni få se några läckra kort som Cia har tagit på min lilla
buse..

Min plutt!

Min andra plutt!

KOMMENTARER:

  • Nina säger:
    2012-02-16 | 00:09:35
    Bloggadress: http://ninz.bloggagratis.se

    Fantastiska duktiga människa! Är inte ett dugg förvånad, fina lilla Lotus <3

    Kramar till er raringar :)

  • Lindha säger:
    2012-02-19 | 16:55:57
    Bloggadress: http://vildarna.bloggplatsen.se

    Fantastisk fotograf :) Sååå fina dina pälsdjur är <3

    Övning ger färdighet, så snart sitter det som ett smäck :)

    Kramizar till er sötnosar!

Kommentera inlägget här: