Heiza's Tornado

Föreläsning, Vila, Utbildning!!

Kategori: Allmänt

En snäll granne tog med mig på en föreläsning om hud o allergier, jätte intressant det var västerorts djursjukhus som anordnade detta och dom sa att dom skullle ha fler såna här trevliga o intressanta föreläsningar. Det var verkligen jätte bra, jag är ju så intresserad av sånt här så för mig va det en superkväll dom björ på kaffe o varma goa kanelbullar och detta kalas kostade ingenting jag kan verkligen rekommendera detta om det blir fler gånger.

Sen har ju lotus gjort illa sin trampdyna så det har varit vila som gällt förra vecka men nu verkar det  bli bra tror jag men man vet aldrig.

Utbildningen just nu är valpspecial o det är å intressant o roligt som vanligt, men nu vill jag att det ska bli varmt o isfritt så man kan komma igång o träna ordentligt.

Ja då duker jag väl då!

Å vad vi saknar Almisen, här ligger Lotus o väntar på startsignalen från Almis. Puss på dom..

KOMMENTARER:

  • laila säger:
    2012-03-01 | 15:26:58

    Herre gud vad jag saknar min Alma! dom hadde ju så roligt i hopp dom där två snuttarna.Tur att det finns kort att titta på <3 Kramiz

  • Lindha säger:
    2012-03-04 | 19:00:55
    Bloggadress: http://vildarna.bloggplatsen.se

    Ajaj för tassen, stackars Lotus! Hoppas han mår mkt bättre nu :)

    Riktigt härligt är det ändå trots att det inte är heeelt isfritt! Såå ljust o mysigt på kvällarna!

    Stoor kram på er sötnosar!

  • Lindha säger:
    2012-03-04 | 19:02:47
    Bloggadress: http://vildarna.bloggplatsen.se

    Ajaj för tassen, stackars Lotus! Hoppas han mår mkt bättre nu :)

    Riktigt härligt är det ändå trots att det inte är heeelt isfritt! Såå ljust o mysigt på kvällarna!

    Stoor kram på er sötnosar!

Kommentera inlägget här: