Heiza's Tornado

Semestern slut, campinghelg, träning o bad. Lotus fyllde 4 år i torsdags!

Kategori: Allmänt

Nu har man börjat jobba o skönt är det vädret är ju trisst kallt på kvällarna när man vill sitta ute
o mysa lite. Lotus har badat hela semestern o tränat lite också. I helgen campade vi med Lotus dotter
Chacha o Zita o Kristina vi var  på Härjarö så mysigt hundarna spårade o vi åt god mat o myste sen var det bad igen så klart dom älskar o bada allihopa. Sen hittade vi massa svamp Gula fina kantareller!
 
Sen tränar vi lydnad o spår så klart o han är på G just nu så det är så roligt, träningarna avslutas
ibland med ett bad o då blir Lotus världens lyckligaste.
Lite Krypträning!
Fna killen!
Snyggve på bild mammas hjärta!
 
Min fina 4 åring o mattes stolthet o bästa vän!
Och så lite apportering!
Grattis min fina nalle o bästa vän, när du kom till mig var du en söt liten björnunge
i dag är du en stor o stilig kille, men lika go o glad o full i bus är du fortfarande
precis som när du flyttade in till mig för 4 år sen. Älskar dig min underbara plutt du har gett mig
så mycke glädje under dessa år o jag hoppas vi får många härliga år framöver. Bara så
du vet min vän så kan matte inte levas utan dig du är fantastisk!
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Lindha säger:
    2012-08-13 | 15:47:17
    Bloggadress: http://vildarna.bloggplatsen.se

    Åh vad trevligt det låter med Härjarö helgen! Dit kanske vi kan åka ngn gång o träna :)
    FF ser ju jätte snyggt ut, bara att jobba vidare!
    Du passa jätte bra i mörkt hår ;)

    Kramis hoppas vi ses snart igen!

  • Anneli säger:
    2012-08-13 | 22:28:27

    Gulledig Linda jag har nog vant mig lite. Ja kanske man skulle åka dit men det är ju en bit. Kramizen

  • Nina säger:
    2012-09-02 | 16:27:20
    Bloggadress: http://www.ninz.se

    Å vad fina & duktiga ni är <3 Låter som om ni har haft det helt underbart :)
    Krama om er massor & tack för din omtänskamhet, allt känns genast bättre <3

Kommentera inlägget här: