Heiza's Tornado

Träning lydnad. Hälsat på Chacha!

Kategori: Allmänt

Nu har jag äntligen blivit klar i min gamla lägenhet så nu ska nycklarna dit, det känns jätte
bra att vara färdig så man kan konsentrera sig på nya hemmet och vi trivs verkligen här.


o Sandor har så många ställen o utforska här.

Vi tränar lite och Lotus har varit så duktig apporteringen satt riktigt bra i veckan
så roligt. Men det är svårt o hinna med innan mörkret kommer.

Jag brukar faktiskt inte ligga i sängen tycker det blir lite för varmt
men det var ganska mysigt o testa lite!

Idag var vi o hälsade på Lotus dotter Chacha o resten av tjejerna
gissa om Lotus trivs mitt bland alla goa tjejer, nu sover han som en stock
tills i morgon det är jag ganska säker på.

Hon har blivit en riktig liten snygging lilla Chacha!

KOMMENTARER:

  • Lindha säger:
    2011-11-23 | 10:37:58
    Bloggadress: http://vildarna.bloggplatsen.se

    Tack för dina härliga ord Anneli, du är såå himla snäll & rar!

    Kul att höra att ni trivs :)

    Ja nu kommer mörkret så där fort igen.. Skoj att det funkar med apporteringen nu med guldklimpen!!

    Kramizarr på er!!

  • Ninz säger:
    2011-11-23 | 14:04:23
    Bloggadress: http://www.ninz.se

    Jisses så vacker hon är, lik sin far! :D

    Sv; Jag addar dig, så är du med i träningsgruppen

    Kramar till hela fina flocken :D

  • KAT säger:
    2011-11-28 | 09:21:38
    Bloggadress: http://www.katarinathoren.bloggplatsen.se

    Jisses hon är verkligen lik sin pappa.....

    Han ser ut att trivas som fisken i vatnnet där i sängen:=)



    Kram

  • Anneli säger:
    2011-12-02 | 11:11:53

    Det känns jätte bra att apporteringen blivit lite bättre.



    Jätte kul o vara med o träna med er i lördags i träningsgruppen ni är ett så himla härligt gäng.



    Hon är faktiskt väldigt lik o sen är hon lika go också. Lotus har faktiskt börja gilla o ligga en stund i sängen o han är så bäst så han får det, rätt söt tycker jag..

Kommentera inlägget här: