Heiza's Tornado

Flytten klar, tränat lydnad.

Kategori: Allmänt

Jag dags o uppdatera lite, men just för tillfället har jag landat i min nya fina lägenhet o jag stormtrivs,
när jag flyttade förra gången efter att mina goa barn flyttat hemifrån då mådde jag skit rent ut sagt
trodde aldrig jag skulle trivas men det gjorde jag till slut, men här känns fantastikt bra från första dagen
sover som en stock både jag o Lotus. En morgon undrade jag var Lotus tagit vägen då låg han tryggt i soffan o sov
o den är svart så inte konstigt att  jag inte såg honom, där låg han o myste så jag är jätte nöjd.

Träningen har varit dålig under flytten och man märker verkligen att han är uttråkad men nu har vi tagit tag
i det också, vi har tränat 3 dgr denna vecka apportering så klart som går jätte bra träningsmässigt plus en del annat också, sen har vi kört uppletande där vi var två som la grejer och vad gör han min plutt tar hans grejer o inte sina egna eller rättare sagt han släpper sina o tar hans i stället, men kul hade vi så klart, lite tips fick jag också för att få han att avlämna bättre.

I morgon blir det spår men gulliga Gudrun o Tuva o kanske hittar vi lite svamp när spåren ligger, man
får vara glad om man lyckas få träna med någon oftast blir det ensam som är ganska trisst tycker jag. Jag har ju börjat utbildningen till
allmänlydnadsinstruktör och det är jätte intressant jag längtar till varje kurstillfälle, men det tar ju dom flesta söndagarna
men är det någon som vill träna lördagar så hör gärna av er skulle vara kul o se gänget vi en gång var.
Men alla har ju sitt o sin träning det förstår jag men jag är jätte glad för det vi hann med men visst skulle det vara kul o ses igen, vi kanske skulle ses på middag hos mig när jag fått ordning undrar om det är någon som vill komma i så fall. iHa det gott alla mina goa vänner ...

En härlig bild tycker jag, mitt barnbarn Celine o Lotus barn Chacha..

KOMMENTARER:

  • Lindha säger:
    2011-11-05 | 09:38:59
    Bloggadress: http://vildarna.bloggplatsen.se

    Härligt att flytten gått så bra & ni trivs som fisken i vattnet direkt :)

    Klart vi vill träffa gulliga Anneli, men som du skriver det är liiite mkt här hemma just nu...

    Men det kommer fler tillfällen!

    Kramizar på er båda :)

  • KAT säger:
    2011-11-11 | 16:46:59
    Bloggadress: http://www.katarinathoren.bloggplatsen.se

    Vilken härlig bild:=)



    Kram kram

  • Anneli säger:
    2011-11-11 | 21:18:17

    Kul att ni kikar in det är klart vi ses någon gång framöver det hoppas jag.



    Ha det gott mina vänner..

Kommentera inlägget här: