Heiza's Tornado

Lite Lydnad!

Kategori: Allmänt

Jag skulle ändå till willys så jag tog en repa till Håbo och kollade planerna och
det gick bra att vara på ena sidan så vi körde lite linförighet, läggande, ställande
inkallning, det gick jätte bra han var på G idag, sen provade vi lite hopp och
det var riktigt länge sen har varit för halt för att prova tidigare. Kändes kul och träna hoppen gick jätte bra  provade ett riktigt högt hopp också och han flög så fint över min lille plutt så vi var
båda nöjda o glada när vi åkte hem.

Inte tagit kortet idag men duktig var han även denna dag

Efter ett träningspass! ingen är lyckligare än Lotus när han får ha den här grejen!

KOMMENTARER:

  • KAT säger:
    2011-03-09 | 18:03:26
    Bloggadress: http://www.katarinathoren.bloggplatsen.se

    Duktig du är med fina Lotus:)

    När ska ni certa bavakningen?

    Skulle vara kul att hänga med då.....



    Kram

  • Anneli säger:
    2011-03-09 | 22:38:05

    Ja du man vet aldrig med vår lille man så vi får se när det blir troligen i vår.

    Kramen

  • Glimz säger:
    2011-03-09 | 22:53:11
    Bloggadress: http://ninz.bloggagratis.se

    Fantastiska underbara Anneli! Du är alltid så snäll å rar, tänk vilken fin värld vi skulle ha om alla vore så goa som du :)

    Hör av dig vännen om du vill guggla av dig!

    Sv; Ett ynka litet förlåt kan betyda så mycket & det är ett otroligt fint ord =)



    Kramar om dig & din fina Lotus massor



    psssst, vad fint det blev på nya sidan!

  • Anneli säger:
    2011-03-10 | 07:53:00

    Ja jag tycker om ödmjuka snälla människor, min pappa är en sån ställer alltid upp o hjälper eller bara finns där precis som du. Det är synd att det inte finns så många av er snälla goa människor.



    Ja sidan blev jätte bra det kunde vara kul med en ny sida som jag nu ska försöka sköta själv så mycket som möjligt hoppas jag. Den gamla var jag jätte nöjd med, men nu ska jag prova något nytt.



    Kramizen till gulliga du...

  • Lindha säger:
    2011-03-10 | 13:51:34
    Bloggadress: http://vildarna.bloggplatsen.se

    Ojoj här är ni i full gång med träning, härligt!!! Nu kan det bara bli bättre väder, mera träning & läger osv osv :=) Hoppas vi ses snart i spårskogen, innan det blir försent ;=)



    Kramizen till er båda!

  • Glimz säger:
    2011-03-10 | 23:46:05
    Bloggadress: http://ninz.bloggagratis.se

    Tack vännen för dina otroligt fina och värmande ord! Jag blir varm enda in i själen, tack! :)

    Kramar om dig massor!

  • laila säger:
    2011-03-15 | 20:27:28

    Wow! vilken snygg hemsida ni har gjort!

    Bra jobbat.

    Kramiz vännen

  • Glimz säger:
    2011-03-16 | 22:16:49
    Bloggadress: http://ninz.bloggagratis.se

    Tänker på dig, hur är det med dig?!

    Kramar om

Kommentera inlägget här: