Heiza's Tornado

Vilken helg det blev!

Kategori: Allmänt

I lördags hade vi bevakning och det gick si så där, vi tränade även med skott och jag är ganska nöjd.
Vi fikade o det var kul o komma igång igen.

På kvällen var jag bjuden på middag för att fira en väns framgångar förra året hon blev lydnadschampion brukschampion uställningschampion på ett enda år, hon tävlar i Elit så nu är det SM och internationellt som gäller Önskar henne lycka till med sina fortsatta framgångar, hon är
fantastiskt duktigt och så fick jag se en massa stora fina pokaler och priser, jag har bara sett det en gång tidigare när jag hämtade hem min Lotus Istvan hade också en massa stora fina pokaler efter sina framgångar med sina både vackra o duktiga hundar. Vi blev bjudna på en fantastikt god middag och hade en väldigt trevlig kväll med många trevliga hundmänniskor vi var nog 15 st som firade det duktiga ekipaget.

Idag har jag skrivit på 3:ans lydnad och ekipagen fick många fina poäng idag kallt men trevligt och mycket
lärorikt att se o skriva, träffade Lena Märta Gudrun och så fick jag med lilla Laila också
jätte trevlig dag men kallt, fast i dag hade jag mina värme sulor på mig så jag frös bara om
händerna.

Min häftiga Lotus plutt som duktiga Cia fixat!

Här är min häftiga kisse som också Cia fixat tusen tack för att du
är så snäll mot oss. Kram Cia

KOMMENTARER:

  • Glimz säger:
    2011-02-16 | 23:01:30
    Bloggadress: http://ninz.bloggagratis.se

    Kul att få träffa på dig om än att det blev kort & att vi sedan satt som små ljus =) Du är alltid lika go å glad, härligt!

    Sv; Tack för din omtänksamhet, du är guld värd!

    Kramar till dig o fina Lotusmannen =)

  • KAT säger:
    2011-02-17 | 16:39:41
    Bloggadress: http://www.katarinathoren.bloggplatsen.se

    Vilka fina bilder på sonen....Kram

  • Lindha säger:
    2011-02-17 | 18:40:50
    Bloggadress: http://vildarna.bloggplatsen.se

    Jätte snygga bilder på Lotus killen!!

    Kul att få vara med och skriva, tycker det brukar vara väldigt intressant.



    Kramizar till gulliga du & vovven!

  • Anneli säger:
    2011-02-17 | 21:45:48

    Det är du som alltid är glad o go Niniz!



    Ja dom bilderna på min lillpöjk blev riktigt fina,



    Ha det bäst ni är så gulliga som kikar in ibland alltid kul o läsa när någon varit här, man är ju inget proffs på uppdatering direkt men ibland så händer det saker. Kramizarr er o era fina vovvsingar

Kommentera inlägget här: