Heiza's Tornado

Vilken Jul hua hua.Träning jippi!!!

Kategori: Allmänt

Vilken jul magsjukor om vart annat började med mitt lilla barnbarn på julafton tomten hade preci varit här
så började hon kräkas o kräkas efter att dom gått hem insjuknade även pappan och dagen efter min svärdotter
och senare på kvällen även min son han blev så dålig att han svimmade flera gånger så han min svärson som då tillfrisknat fick köra honnom till sjukhuset och mycket riktigt sen blev även jag sjuk o pernillas mamma det som är mycket konstigt är att min dotter som torkade mest spyor hon har klarat sig tack o lov, jag hade även min mamma o hennes kille här dom gick innan hon började kräkas så dom har inte blivit sjuka, jag säger bara fy för den lede detta
vill vi inte uppleva en gång till.

Hon hann i alla fall få några julklappar.
Lotus har haft hur tråkigt som helst efterson jag också varit sjuk även jag svimmade det var den
värsta magsjuka jag varit med om.

Men nu har vi i alla fall kvicknat till o varit ute o tränat idag, o det gick så himla bra apporteringen
satt som en smäck läggandena gick mycket bättre än förut resten gick hur bra som helst tycket vi i alla fall
sen provade jag o la ut alla hans saker för att se vilken han gillade bäst och det blev ungefär så som
jag hade väntat mig. Så nu sover han som en  stock o nöjd o belåten kan jag lova i morgon ska vi träna igen
hoppas det går lika bra då, men det visar sig.

Lotus saknar verkligen snön han tycker det är så kul med massor av snö.

KOMMENTARER:

  • Kat säger:
    2011-12-30 | 07:17:01

    Men fy hoppas att ni alla mår bättre nu:(



    Kram kram

  • Lindha säger:
    2011-12-30 | 19:41:22
    Bloggadress: http://vildarna.bloggplatsen.se

    Hoppas ni mår bra nu allihopa!!!



    Tänkte passa på att önska gott nytt härligt 2012 :)))

    Kramizar från oss alla!

Kommentera inlägget här: