Heiza's Tornado

Hundens 11 Bud!

Kategori: Allmänt

1. Mitt liv varar i ca 15 år... Skild från dig, betyder sorg för mig...
tänk på det när du skaffar mig.
2. Ge mig tid att förstå vad det är du begär av mig.
3. Gör mig tillitsfull, ty du är mitt liv.
4. Var inte arg på mig för länge åt gången, och spärra inte in mig som straff.
5. Du har ditt arbete dina vänner  och nöjen... Jag har bara dig.
6. Tala till mig, även om jag inte förstår dina ord... din stämma 
översätter allt.
7. Vet du att jag aldrig glömmer hurdan du är mot mig.
8. Om du slår mig, tänk då på att mina tänder med lätthet kan krossa din hand,
jag använder mig aldrig av min kraft.
9. När du blir irriterad på mig för att du själv har bråttom, så tänk på
att jag kanske har ont i magen, eller låg för länge i solen el. bara är trött och less
på allt.
10. Ge dig tid med mig, även när jag blir gammal ty du blir också gammal en dag.
11. Var hos mig när jag har det svårt, ty allt blir då lättare för mig... om jag har dig.

JAG ÄLSKAR DIG
...Från din hund... 

Så fint skrivet av någon fantastisk människa!

KOMMENTARER:

  • rassmus säger:
    2010-09-08 | 12:14:21
    Bloggadress: http://neverregret.blogg.se/

    hej du har jätte fin blogg



    vet inte om du vill ha svar på denna blogg från inlägget i min blogg men men svarar här haha gjorde min blogg själv där hehe. du har jätte fin hemsida gillar den stort hur mår doggen? var konserten bra?? fan vad coolt att se ozzy !!

  • Glimz säger:
    2010-09-11 | 18:45:21
    Bloggadress: http://ninz.bloggagratis.se

    Dessa budord berör djupt in i hjärtat!

    Kramar om dig å din fina Lotus :)

  • Anneli säger:
    2010-09-16 | 08:03:26

    Ja du Rassmus Ozzy var jätte häftigt o se gamle mannen kämpar på fortfarande.kram



    Niniz Visst är den fina dom här budorden dom berör

    verkligen, kul o ses i tisdags.Kram

Kommentera inlägget här: