Heiza's Tornado

Träning lydnad spår.......

Kategori: Allmänt

Ja visst tränar vi men har lite svårt o hinna med att skriva mycket tänk på jobbet, så den
bästa avkopplingen är med Lotus när vi tränar o har kul. Då finns bara vi
en härlig känsla man glömmer allt annat o hamnar i himmelriket nä nu tog jag nog i lite men kul har vi.
Vi ligger i faktiskt och det går hyfsat bra, vi tränar mycket med apporten kanske inte så viktigt men jag vill
att det ska bli betydligt bättre och det går åt rätt håll, han får även bära den från bilen o in han håller den så fint o tuggar inte då. Sen är det ligg som jag fortfarande vill ha lite snabbare, stå har gått riktigt bra ett tag.
inkallning som vanligt klockrent o hoppet oftast jätte bra också. Sen har vi börjat nosa lite på kryp 
och för någon vecka sen var det som om poletten ramlade  ner han börjar förstå att han kunde krypa.
och han är så duktig.

Min pussgurka!!!
Jag la ett spår som var ganska långt, det fick ligga 2,5 timme sen gick 
vi han fick sitta i starten sen på kommando gick han ut jätte fint men som ni vet
ligger ha på som bara den jag hade fullt jobb med att hänga med och denna gång slarvade han
med några apporter inte bra så nu får vi jobba med att han inte får slarva det blir lite mjukost i spåret nästa gång
 så får vi se om det gör någon nytta. Men till min stora förtret blir det mörkt så fort så man hinner ju inte spåra i
veckorna mycket trisst.

Han är bara för underbar min plutt!!!

KOMMENTARER:

  • Glimz säger:
    2010-11-06 | 00:39:03
    Bloggadress: http://ninz.bloggagratis.se

    Härligt att läsa vännen, att det går så bra för dig o din fina plutt :)

    Kramar om!

  • Anneli säger:
    2010-11-07 | 16:55:09

    Bra går det inte alltid men det är kul när det gör det, men nu känns det som man behöver lite paus.Kramen

  • Glimz säger:
    2010-11-07 | 18:27:08
    Bloggadress: http://ninz.bloggagratis.se

    Tack för en urmysig kväll igår :) Jag blir alldeles lyrisk av alla dofter! Tänk att det kan lukta såååå galet gott :D :D

    Kraaaam!

  • Anneli säger:
    2010-11-08 | 07:42:32

    Ja det är ljuvligt när man sen hittar sina favoriter då är det perfekt. Tack själv för en jätte mysig kväll!

  • Lindha säger:
    2010-11-08 | 16:59:51
    Bloggadress: http://vildarna.bloggplatsen.se

    Hundar är himmelriket tycker jag :) Iaf när man har medgångar... Jag svävar fortfarande på moln, tusen tack för ditt grattis!

    Så fiiiin han är din gulle plutt Lotus!

    Kramizar från oss

    Ps. Kul att ses i lördags ;) Själv mådde jag inte bra av alla dofter...

Kommentera inlägget här: