Heiza's Tornado

Lite sim o lydnadsträning, bilreparation!

Kategori: Allmänt

Ja då blev det lite sim för Lotus i tisdags och han simmade som bara den han tar i så in i vassen och
då blir han  så trött men kul tycker han att det är i alla fall när han kommer hem är han ganska uppe i varv
o busar med kissen en stund , sen sover han reste av kvällen. Vi har tränat lite lydnad med en kompis o hennes gäng,
för Lotus helt okända vi skulle visa lite linförighet och sen gjorde vi platsliggning som vi verkligen behöver träna på med andra hundar, vi gjorde inkallning framför alla hundar och sen läggande och jag blev mäkta imponerad av min lilla Lotus han var lite okonsentrerad i börjag men när vi körde igång linförigheten var han så duktig bland dom nya hundarna allt gick fantastisk bra jag var så nöjd, och vi fick beröm av instruktören också som
tyckte vi var duktiga, så får jag följa med dit igen så ska jag göra det för det var myckt störningar andra hundar lekte mellen sina moment o inkallningen framför alla var han klockren på min plutt, även platsliggningen gick jätte bra.
Sen har ju bilens inner fläkt krånglat en del på sistone, jag skulle få en ny nästa vecka men fick ett meddelande att den var försenad till mitten på december eller ännu senare och det går ju inte att köra det immar igen så man måste ha fönstren öppna och då blir det väldans kallt, så det gällde o få tag i en fläkt o det fort men hade tur så dom kunde få hem en på mekonomen i fredags eftermiddag. Så idag har jag fått hjälp att få dit den och nu fungerar det perfekt så ingen är gladare än jag.

Här är mina tre små godingaroch det är jag som mixtrat lite och det var kul
kan jag lova!

KOMMENTARER:

  • Glimz säger:
    2010-11-28 | 16:32:30
    Bloggadress: http://ninz.bloggagratis.se

    Vad kul att det går så bra för er, ni är så duktiga! Lilla Lotus, han kämpar på riktigt bra, fina lilla ankan :D En härlig första advent till dig o din raring :)

    Kramizen till dig o plutt!

  • Glimz säger:
    2010-11-29 | 22:59:49
    Bloggadress: http://ninz.bloggagratis.se

    Jag hänger med dig vännen :)

    Kramen

  • Lindha säger:
    2010-12-01 | 09:39:20
    Bloggadress: http://vildarna.bloggplatsen.se

    Här tränas det för fulla muggar, skojsigt :)

    Vi har nog haft en liten minibreak!



    Vilken härlig bild du fått till på dina djur, jätte fin!!!

    Kramizen, ha en fortsatt trevlig dag!

  • Glimz säger:
    2010-12-05 | 21:04:47
    Bloggadress: http://ninz.bloggagratis.se

    En gooo andra advent!

    Kramizen

  • Anneli säger:
    2010-12-06 | 07:45:56

    Tack alla ni för att ni kikar in till oss, hoppas ni har det bra i vintermörkret.



    Kramizen vi saknar er Lotus o jag........

  • Glimz säger:
    2010-12-08 | 22:17:25
    Bloggadress: http://ninz.bloggagratis.se

    Nu är jag hemma igen, det är sååå nice :)

    Kramizen

Kommentera inlägget här: