Heiza's Tornado

Badbusen igång i bassängen!

Kategori: Allmänt

Idag har vi varit o badat på Bålsta hundcenter, och Lotus tyckte det var lite läskigt i början när han inte kom upp på kanterna, men sen gick det som en dans han simmade o simmade och sen fick en vilostund hos Micke ett tag o sen iväg igen så höll han på och det blev bara roligare o roligare. Efter simmningen blev det dusch o sen föning så jag känner mig som split ny och jag var så duktig. Micke fixade Lotus galant dom blir nog riktiga kompisar tror jag. Tur att man får komma dit med en hund som inte har problem utan bara vill ha lite kul o träna! Sen hade vi lite publik också Anki o Lena var där. Sen efter Lotus var det Kylies tur hon var så duktig lika tokig i vatten som Lotus, båda ville in igen när dom var klara. En jätte kul dag blev det.

Det här var konstigt man kommer inte upp på kanten!
 
Nu har jag kommit på det skit kul!

Nu är det gärnet som gäller jätte häftigt det här!

Här hänger jag på mamma!

Och här är lilla guldhönan Kylie!

Men hon får ta det lite lungnare än mig i början!

KOMMENTARER:

  • Glimz säger:
    2010-11-19 | 23:07:39
    Bloggadress: http://ninz.bloggagratis.se

    Guuuuuuu vad häftigt & vad duktig han är din lilla Plutt :)

    Kram till dig & din fina kille!

  • Anneli säger:
    2010-11-19 | 23:15:53

    Ja du det var riktigt kul idag han trivdes som fisken i vattnet och när allt var klart ville han dit igen samma sak ned Kylie! Kramizen på dig o ha en fin helg nu!

Kommentera inlägget här: