Heiza's Tornado

Träning Spår o Lydnad!

Kategori: Allmänt

Vi har varit o tränat lydnad och nu börjar hoppet bli riktigt bra, framförgåendet o läggande är det som kräver mest träning just nu.


Jag sneglar lite på fotografen för henne tycker jag om ska snart titta på mamma! 

Vi har spårat en del, förra veckan körde vi två spår som gick riktigt bra, sen skulle jag Camilla o Ida ut i
veckan och då gick det ganska bra också, men sen var jag o Camilla ut en vända och då gick det
inte lika bra men vinden yrde en hel del så det kanske berodde på det.

Jag är en riktig snygging tycker min mamma!

Sen var Lotus o Sandor på en foto dag med bästaste Cia. Sandor tyckte Lotus var jätte jobbig när
han bada o stänkte hela tiden, och i studion blev det inte riktigt som Cia hade hoppats på
väldigt mycket jobb när man vill ha en speciell typ av bilder SVÅRT dom små liven gör ju helst
som dom själva vill. 

Inte konstigt att Sandor tyckte jag var läskig, fast lite kul är den här bilden i alla fall!

KOMMENTARER:

  • Glimz säger:
    2010-06-21 | 18:36:31
    Bloggadress: http://ninz.bloggagratis.se

    Satan i gatan vad snygg han är din plutt!!

    Kramar om massor :D

  • Lindha säger:
    2010-06-21 | 22:51:39
    Bloggadress: http://vildarna.bloggplatsen.se

    Vad vacker han är på bild Lotus! En riktig modell:-D



    Ska du till So-Su BK på onsdag? Har lite tid över och vill öva skott :-)



    Kraaam till dig & Lotus killen!

  • Anneli säger:
    2010-06-22 | 12:41:02

    Ninizen! Ja visst är han snygg min plutt men det är din tös också!



    Lindha! Vet inte om jag hinner ska till stan på dagen,vilken tid ska du dit!

  • Lena säger:
    2010-06-22 | 16:06:31

    Han är duktig och en riktig snygging, å ni är så duktiga som kämpar på. Häftig bad bild på "Plutten".



    Kjam kjam

    Lena

  • Cia säger:
    2010-10-30 | 11:26:41
    Bloggadress: http://www.cialindroth.se

    hellå

    ville bara önska dig en trevlig helg, jag ska iväg på em men vi höres istället en annan dag

    kram

Kommentera inlägget här: