Heiza's Tornado

Träning o Bad !!

Kategori: Allmänt

Vi har tränat  en del dom sista två gångerna har det gått riktigt bra, vi tränade på solna sundbyberg med Camilla,
det behövs lydnad och hoppet gick bra framförgåendet kämpar vi med o även läggande under gång. Vet inte varför det är så svårt just nu med dom momenten men han var ganska taggad så det hela kändes riktigt kul. Kiddo var så duktig och försökte köra slut på Lotus redan innan träningen, men han kämpade trots att han hade latjat med kiddo innan.

Här har jag varit duktig men man får vänta innan mamma får fram något gott i alla fall.

Sen var vi o tränadepå Bro Håbo med Lena och det var så kul, Lena provade o träna
Lotus lite, det blev linförighet och det var så kul o se hur det ser ut när han går för det är ju svårt att se
när man går själv och dom var så duktiga Lotus o Lena sen testade hon några snabba läggande och det gick bra det med, alltid kul med lite tips. Han var väldigt taggad idag också och då är det så mycket roligare att träna. Sen pratade vi med Niniz lite och du ska veta att vi saknar träningarna med dig.

Så här kan det se ut när jag går jätte fint hos min mamma det är bara hon som
ska titta rakt fram också så hon behöver också träna!

Här är jag o min kisse o några polare, o vem har tagit alla fina foton Bästaste
Cia så klart hon är så gullig mot oss!

Å här är mammas älskling!

Å här är mammas andra älskling!

Och så var det badet hos världens bästa Cia, jag fick mitt första bad hos henne i år!

Gissa om jag hade kul!

Här tycker mamma jag ser ut som en liten säl!

Superkul Tack Cia för att jag fick bada hos dig.

KOMMENTARER:

  • Lindha säger:
    2010-06-13 | 20:44:47
    Bloggadress: http://vildarna.bloggplatsen.se

    Så fina ni är, du & Lotus!!!! Var ju hundra år sedan man sågs, ngn helgträning borde man få till tycker jag :-) Eller har alla massor att göra??? Utan om jag hihi



    Och vilken häftig kisse du har :D

    Kram till dig & Lotus!

  • Glimz säger:
    2010-06-21 | 18:40:05
    Bloggadress: http://ninz.bloggagratis.se

    Du har verkligen cooooola djur vännen, så häftiga! Du går jätte fint, inget som du behöver ändra på :)

    Kramar om fina flocken!

  • Anonym säger:
    2010-07-01 | 08:22:34

    Vilka härliga bilder:) Kram

Kommentera inlägget här: