Heiza's Tornado

Vilken Kväll med trevliga träningskopisar!!!

Kategori: Allmänt

Vi hade en jätte intressant träningskväll med Nina o Lena o Anita o alla vovvsingar.

Det är så givande att titta på när varje ekipage tränar man lär sig en hel del av att lyssna och se,
och Nina har ju lösningen på alla våra problem som dyker upp vart efter, hon är ju så fantastiskt
duktig den damen. Vi körde lite budföring med Anita o Aquila och dom var så duktiga, sen var det Lena o Odo
där var det lite av varje som också gick jätte bra, och sen Lotus o Jag vi gick lite linförighet som Nina tyckte var jätte bra sen inkallning men då tjuvstartade han en gång sen gick även det jätte bra, vi provade lite framförgående men då upptäckte Nina att han hade för mycket retning fram så det måste jag ändra på så nu ska vi testa dom nya tipsen, hon visade också mycket annat smått o gott. Sen var det Nina o lilla Glimz vad dom är duktiga vilket fantastisk team dom är man blir verkligen inponerad av att se deras samarbete. Vilken trevlig kväll med trevliga människor.

KOMMENTARER:

  • Glimz säger:
    2009-09-29 | 23:32:21
    Bloggadress: http://www.ninz.se

    Anneli vännen, vilka fina ord du skriver om mig, blir alldeles rörd! rodnar Men det är också ett som är säkert, du är järnspikars duktig med din lille kille! Ett mycket mycket imponerande fritt följ, jag tappade hakan av beundran :D :D



    Tusen tusen tack för en jätte trevlig och rolig träningskväll! Kraaaaaaam till er från mig & Glimz

  • Glimz säger:
    2009-09-29 | 23:39:31
    Bloggadress: http://www.ninz.se

    Hur i hela friden gick det här till. Skrev ett inlägg på din blogg under denna rubrik. Kommer tillbaka till din blogg & ser att inlägget finns inte kvar. Det kallar jag skumt! Jag skrev och tackade för dina fina ord om mig rodnar (igen) ha ha ha ha Du är jäklar så duktig med din hund Anneli, glöm aldrig bort det! Erat fria följ, får mig stum av beundran!!!!

    Stor stor kram till er från mig -Ninizen & Glimz

  • Glimz säger:
    2009-09-29 | 23:40:51
    Bloggadress: http://www.ninz.se

    Ha ha ha ha ha ha nu helt plötsligt ser jag båda kommentarerna ha ha ha ha ja ja det blir ett tredje och extra i o med detta :D

    Kram Kram o suss sött

  • Anneli/Lotus säger:
    2009-09-30 | 12:47:31

    Det här var lite roligt ibland händer ingenting på bloggen och så plötsligt händer detmassor!!!! Det jag skriver o dig är verkligen saaant du är helt bäst på allt vad det gäller hundträning, och mycket är tack vare dig som jag kommit en bit på väg med min plutt, man blir liksom taggad att fortsätta för det du säger fungerar. Vet bara inte hur jag ska åtgälda det du gör för mig o Lotus men jag jobbar på det.



    Kramizzzar Anneli/Lotus



Kommentera inlägget här: