Heiza's Tornado

Nytt år nya utmaningar 2019!

Kategori: Allmänt

Ja så var det dags o börja skriva lite här igen. 2019 hoppas jag ska bli ett bra år med mycket kul hundaktiviteter, Lydnadsläger o problemhundutbildning med Jan Gyllensten för oss intruktörer fortsättning på den vi gick förra året, och så klart brukshelg med Jan Gyllensten o sen får vi se vad det blir mer. Året som gått har varit riktigt bra Lincoln så duktig vi har startat Lydnadsklass 1 och 1 förstapris har vi där, vi har haft lite o jobba med så får se när vi tävlar där igen, uppflyttade till högre spår så tanken är o starta där under 2019, uppflyttade till NW2 så där vill vi starta också men finns knappt några tävlingar alls o svårt o komma med men vi gör några försök. Han är så rolig o jobba med min lille Lincoln. Vi har provat på lite Rapport som är hur kul som helst och börjat träna det lite få se hur det blir framöver, spårar gör vi så klart och han är helt fantastisk på spår o egentligen allt bruksarbete o det är så kul. Vilken liten mys jag har och en stor också så klart och han tränar NW, spår o uppletande det han orkar och i sin takt så klart.
Nose Work
Nose Work
Semester
Campinghundarna
Uppletande
Belöningen
Lydnad med min fina kille
Min härliga kille 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: