Heiza's Tornado

Happy halloween, träning, förskylning fotning Cia!

Kategori: Allmänt

Jag då var vi hos Cia o tog lite Halloween bilder som blev jätte bra.
Sen har vi tränat lite på vittring och saktagående focus och lite av varje, sen blir man sjuk
först i 2 veckor bara vanlig förskylning sen efter det pang så blev jag jätte dålig och har varit i över en vecka
tror aldrig jag blir bra ordentligt nu börjar det ge sig men då har jag jätte ont på höger sida i ryggen i stället
så inte har det blivit så mycket gjort dom senaste veckorna men hoppas på en snar bättring så vi kan göra roliga saker, lotus är hur less som helst.
Min sötlök!
 

KOMMENTARER:

  • Cia säger:
    2013-12-09 | 04:52:51
    Bloggadress: http://cialindroth.blogg.se

    Hej
    Hoppas attdu snart får mår bra igen kram Cia

  • Lindha säger:
    2013-12-09 | 21:12:14
    Bloggadress: http://vildarnas.blogg.se

    Åh stackars dig vännen! Att du blev så dålig din stackare.... Hoppas nu att du mår bättre! Snart är det jul & allt, då måste du få må bra! :)
    Fina fina Lotus, saknar er vännen!
    Kramis

Kommentera inlägget här: