Heiza's Tornado

Utställning och hundträning Puu!!

Kategori: Hundar

Här blev det en kämpig helg inofficiell utställning, dagens domare var Annmarie Maeland Lotus blev 1:a med HP, kompisarna Goa blev Bim och Kylie blev BIR, sen blev förståss Kristinas fina Poker också BIR.
Och i dag hade vi träning ang. möte med andra hundar vi var väl så där 16 17 hundar och det var helt fantastisk hur bra alla skötte sig, mycket bra träning, få bra tips hur man hanterar möten på bästa sätt och att hundarna skall känna sig trygga hos oss, sen fikade vi pratade hund så klart ett tag, en jätte intensiv men kul helg hade vi min plutt o jag.


Lotus o Jag.

Mitt lilla hjärta Lotus.

Min super stjärna Lotus så klart.

Poker vilken super stilig kille.

Stiliga Goa i egen hög person

Och supertjejen Kylie, visst är hon bara så söt.
Kommentera inlägget här: