Heiza's Tornado

Vintern här Lotus nöjd, och så har han blivit morfar också!

Kategori: Allmänt

Snön är rätt fin när den ligger still och inte ramlar ner så mycket, det är lagom nu tycker jag
haft bilen på verkstad en vecka efter att en person körde in i min dörr när den stod parkerad.
Men nu är den fixad, har varit lugnt med träning lite har vi gjort varit vid ikea o tränat störningsträning med
gulliga Kattis o gänget hon hämtade mig när jag inte hade bil tack för det vännen.
Sen har Lotus blivit morfar till 10 st. söta valpar 7 hanar och 3 tikar, jag förlöste dom alla och det var en
fantastisk upplevelse 3 stycken var riktigt besvärliga att få fram, men med försiktighet och lite lirkande
fick jag ut dom också, sen tog Kristina och Eva vid och vägde och gjorde resten för att sedan lämna dom till en
stolt och lycklig mamma som varit fantastisk med sina valpar, hon ser så lycklig ut hon kan stå och bara beundra dom små liven, alla mår så bra dom är nu 9 dgr. och väldigt jämna o fina tycker jag ska bli spännande
och följa dom.
 
Chacha sista veckan innan nedkomsten av alla små valpar.
Någon timme efter nedkomsten!
7dgr. gamla små pluttar.
En liten sötnos!
Är man gullig eller? tänk att morfar Lotus varit så liten!
Tungbild måste vi ha också.
Så nöjd och lycklig mamma hon njuter verkligen av att pyssla om dom små.
 

KOMMENTARER:

  • Lindha säger:
    2014-01-26 | 09:07:25
    Bloggadress: http://vildarnas.se

    Vad roligt att Lotus blivit morfar, grattis igen! :)
    Tror alla hundar gillar snö, dom blir som ungdomar på nytt, iaf mina :D
    Ha nu en fin vecka, vi ses snart hoppas jag!
    Kramen

  • Cia säger:
    2014-01-29 | 16:14:28

    Härliga valpar o vad duktiga ni har varit kram

Kommentera inlägget här: