Heiza's Tornado

Tävling lägre spår, Bruks/lydnadsläger Frida Wallén

Kategori: Allmänt

Vi gjorde den planerade Lägre tävlingen med ett hopp om att kunna klara oss och bli uppflyttade, spåret gjorde han så bra fick ett tapp en gång men det redda han ut sen drog han mot slutet så roligt 1 pinne miss bara.
Kände att nu är han taggad hade funderat på om jag skulle lägga honom på platsen insåg att det nog skulle bli nödvändigt. Lydnaden gjorde han så himla bra kände att han var med mig så jag var så upprymd o glad över det. Sen var det Budföring med skott och det satt som en smäck 10 dom skrev BRA med stor text han är superduktig  laddar allt han kan och så järnet vilken kille jag har, till slut platsen med skott mattes nerver var så spända hur skulle detta gå och vad händer jo hunden närmast Lotus går upp men min lillkille ligger kvar o jag är så stolt över honom 10 poäng där också gissa om jag var överlycklig han kan verkligen när han vill min lille plutt. Så vi kammade hem 516.25 poäng kan inte bli bättre och uppflyttning till högre, jo bättre blev det vi kom 2 på pallplats också, jag trodde jag skulle dö av lycka trött efter denna dag sovit dåligt med tanke på att man är nervös så jag var övertygad att jag skulle sova som en stock men inte, då var jag så glad så jag kunde inte sova för det, Ha Ha Ha va knasig man kan bli men lycklig.
Och sen var det en sak till min kompis Maud o Leia kom 3 på pallplatsen och även dom uppflyttade
så himla kul, grattis till er.
Min söta plutt helt slut efter dagens övningar.
 
Träningshelg med Frida Wallén en superhelg som Malin Åsander fixat så himla roligt
att få vara med på den, även gulliga Kattis med sina fina vovvar Jason o Lizzy var med vi hade en toppen
helg med intressant träning jag valde bruks känns som vi har mycket vi behöver träna på där. Malin fixade jätte god mat och fika och allt vad det innebar. Tusen tack till Frida som hade så mycket nytt och ge oss, att titta på dom andra är jätte intressant också, men både Lotus o jag är jätte trötta fick också på lördagen åka o vara barnvakt sova hos mina barnbarn blev lite plötsligt men det gick det med och sen iväg kl. 8 på morgonen igen.
Tusen tack till Malin som ordnade denna givande helg.
Frida du var fantastisk vilken inlevelse när du visar o förklarar.
Många rottisar var det, men en Malle en Sennen tik skulle passa Helenas Bamse hon var skit
snygg och en border o en assie, supergoa allihopa.
En slagen hjälte hos barnbarnen på lördag kväll, här gäller det o ladda batterierna till söndagen
TACK ALLA FÖR EN SUPER HELG!!
 
 
Kommentera inlägget här: