Heiza's Tornado

Utställning Lindesberg, Frida Wallén helg JBK, MT Chacha! Cia bilder Igen!!

Kategori: Allmänt

Riktigt bra igen gick det i Lindeberg Lotus B/JKL Excellent, B/JKK 1, CK, BHKL 1, CERT, BIM.
Så roligt. Saknar bara ett Cert till så är vi nöjda.
Min sötnos du är bara så bäst min vän, älskar dig!
Frida Helg som åhörare denna gång, mycket intressant o titta på alla duktiga
ekipage, Frida är verkligen en intressant person hon visar med hela sitt kroppspråk,
många gånger ur hundens perspektiv ett intressant sätt att förstå våra goa vänner
lite bättre, och varför det många gånger blir fel utan att man tänker på det.
Lotus dotter Skråmstas Chacha kan idag titulera sig KORAD. Gjorde i dag ett
jätte fint MT så roligt STORT GRATTIS till er idag, och hon var så duktig. Så båda Pappa Lotus o jag är så stolta över dig Chacha min lilla plåsterlapp.
Är man häftig eller??
Matte säger att jag har så liten tunga! vet inte om jag håller med riktigt!
Vackraste paret söta Luna o min lillprins
Här börjar vi få till det inte lätt med ståbilder!
Japp inga problem jag kan matte!!
Om matte inte säger stanna för tidigt blir det perfekt!
Nu ligger vi  i träningen både Lotus o jag tycker det är kanon, bara man hade
lite mer tid dagarna räcker inte kan man lugnt påstå!
Tusen tack till bästa fotografen som tar dom flesta av mina fina bilder på hemsidan, du är värd guld
både som vän och fotograf. Stora kramen till dig Cia
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Lindha säger:
    2013-10-15 | 21:30:11
    Bloggadress: http://vildarnas.blogg.se

    Vad roligt med en uppdatering! Och kul att det går så bra för snygg lotus, spännande bara ett cert kvar :-). Ska du ställa på stora sthlm? Visst är hon fantastisk Cia, tack för att jag fick lära känna henne, hon tar grymma bilder! Hoppas vi får till en träff i höst! Kramis vännen

  • Cia säger:
    2013-12-04 | 12:47:11
    Bloggadress: http://cialindroth.blogg.se/

    hej kommer in för att kolla vad som händer i bloggen, ha det bra krama Lotus från oss

Kommentera inlägget här: