Heiza's Tornado

Inomhusträning, Lydnadsträning med Mona Karlsson.

Kategori: Allmänt

Vi har tränat inomhus i Väsby några gånger och det är så mycket bättre när man nu är
ganska less på vintern. Det har gått jätte bra med träningarna vi har haft turen och ha Rosie som
kommenderat oss och hjälpt till där det behövts hon är en klippa våran Rosie.
Vi startade upp Bruksgruppen också härom veckan och det var jätte kul att så många 
kom, så roligt att komma i gång igen, det är tänkt att vi kör varannan vecka så nu på söndag är
det dags igen.
 I helgen var vi någonstans mellan Västerås o Eskilstuna och tränade för Mona Karlsson
ett jätte kul ide som Anna-Carin fixat för oss i TL gruppen, vi hade verkligen en jätte mysig rolig
och lärorik helg. Fick en del tips att jobba vidare med och fick även en repetion av Malins
visning av moment från Temakvällen med A-C som var kanon. Nu ska här jobbas på med träning
måtte snön försvinna snart.
Här sitter vi och äter lite lunch och mycket information snurrar i allas huvud.
Och gissa vad mycket intressant prat det blev i lunch rummet också vi stormtrivdes allihopa
men väldigt trötta var både vi o hundarna.
Här sitter vi o suger i oss en massa bra information mellan träningspassen. Sen tog den roliga helgen
slut och den var oförglömlig, bra tränare bästa träningskompisarna det kunde verkligen inte bli bättre.
Tänk va fint han passar att vara på ett sånt här plakat min lille söte plutt.
Och idag körde jag lite apporterings träning och han var klockren säkert 8 ggr, ja ni vet hur jag
kämpat med detta så jag var så glad att jag hoppa jämfota o jubla, måste ju passa på
vet ju ännu inte om det var en tillfällighet. Men jag tror vi är på god väg i alla fall. Ha en fin kväll
alla mina goa vänner.

KOMMENTARER:

  • Cia säger:
    2013-02-27 | 20:51:24

    Hej
    Det ser ut som om ni haft det jättebra och fått massa bra info. Skojigt
    Ha det så bra
    kramen

  • Lindha säger:
    2013-02-27 | 20:55:37
    Bloggadress: http://vildarna.bloggplatsen.se

    Åh vilken toppenhelg ni verkar haft- guld värt med ett sånt träningsgäng/klubbkompisar! =)
    Kalas att apporteringen börjar ge resultat, man ska vara positiv så självklart tror jag ni kommer få ordning på det momentet, kanske tom lyckats!
    Han e bra söt din plutt, kramiz & vi ses imorrn!

  • Anneli säger:
    2013-02-28 | 10:36:51

    Cia: Ja vi har haft det jätte roligt o bra, tills vi kom hem o fick veta om lille william men nu är han mycket bättre.

    Linda: ja dom är verkligen jätte trevliga har alltid kul när man är med dom, och dig så klar Linda. Vi kämpade på med bl.a appoteringen i helgen och när jag testade igår så gjorde han det jätte snyggt.

    Kram på er båda två o allihopa

Kommentera inlägget här: