Heiza's Tornado

Tävling träningsdag spårning!

Kategori: Allmänt

Nu var det verkligen ett tag sen jag uppdaterade här måste skärpa mig men det ha varit en del
magont o elände ett tag, men nu känns det bättre i alla fall.
Min lillprins!
Vi gjorde en inomhus tävling för att testa hur det skulle vara man är ju så urless på all snö o kyla
just nu, men tävlingen gick riktigt bra för jag hade fokus och Lotus var så fokuserad på mig
så vi gjorde ett bra samarbete men som vanligt så gjorde han inte fjärren hade han gjort halva bara så hade vi klarat ett första pris men av 18 deltagare kom vi trea o pallplats så jätte nöjda var vi. Påt igen bara.
En härlig träningsdag på Bro Håbo har vi haft också hunnit med. Och inomhus träningar med bästa
träningsgänget och bästa bästa Linda o vovvsen.
Och hos fotografen med Sandor så fin han blev, med många skratt Tack rara Cia!
Sen rymde Lotus dotter Chacha o var borta ett par timmar hennes matte höll på att gå sönder av oro,
men hon hittades som tur va. Men då tyckte hennes matte att den här dräkten passade till den lilla rymlingen.
Sen har vi spårat lite men inte speciellt kul jag vill att snön försvinner NU...
Min underbara vovvsing!
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Lindha säger:
    2013-04-16 | 14:14:30
    Bloggadress: http://vildarnas.blogg.se

    Åh en uppdatering vad skoj! :) Härligt kort på din söta plutt, fining ;)
    Hoppas vi ses snart igen, alltid lika kul att ses!

    Kramizar vännen

Kommentera inlägget här: