Heiza's Tornado

Träningsdag, Fotning, Spår, Temadagar!

Kategori: Allmänt

Var på träningsdag igen o det var så kul, trevliga människor o myckt bra träning blev det
som vanligt. Alla hjälper alla och Lotus var så duktig så jag känner mig nöjd lite pajas blev det
ju som vanligt med apporten, så jag fick lite tips o så gjorde A-C en övning som han inte var berädd på
kul. Vädret är inge kul regn regn och åter regn o mörkt så man hinner inte mycket i veckorna.
 Sen har vi varit hos våran lilla fotograf Cia också o det gillar Lotus han älskar o vara
där vill inte gå hem för där händer det alltid en massa kul.
Kompisen Luna hon är riktigt söt tycker Lotus!
Lotus dotter Chacha till vänster o kompisen Zita till höger o plutten i mitten så klart!
 
Sen en dag mötte vi upp Gulliga Gudrun som hade Lagt ett spår IGEN till Lotus
tittade först på Tuvas spårupptag som hon tog jätte fint. Sen tog jag bilen o mötte upp dom där Lotus spår började
han gick jätte bra i spåret tappade på ett ställe men otroligt duktig på att hitta upp det igen, däremot var slutet spårlöst försvunnet det kan ju vara en annan hund som hittade det, men som sagt dom jobbade jätte bra. Sen blev det en härlig prommis i Rösaring, till råga på allt hade jag världens träningsverk eftersom Lotus o jag hade sprungit en runda dagen innan så det kändes kan jag lova efter både spår o prommenad. Skönt o koppla av hemma i soffan sen. 
Sen har dom temadagar på klubben och jag var med på den första och det var så bra träning
vi tränade en kväll på ett o samma moment i olka delar och Lotus tyckte det var jättte spännande
när man gjorde träningen i så många olika delar.
Lite kul måste man ha när Cia fotar, min sötlök
 
O idag har jag semester mötte Gudrun o Tuva på ikea perkeringen kl.8 vi la spår på asfalt första gången för
Lotus han fattade inte vad han skulle göra, o det regnade o var riktigt blött så kanske inte bästa förutsättningarna
när man gör det första gången. Tuva var jätte duktig tyckte jag men Gudrun sa att även hon hade svårt idag i detta eländiga väder. Sen gjorde vi ett rakt till Lotus igen o då gick det lite bättre men det här ska vi träna på det var riktigt kul o se hur dom gjorde.

KOMMENTARER:

  • Lindha säger:
    2012-11-29 | 11:01:01
    Bloggadress: http://vildarna.bloggplatsen.se

    Kul med en uppdaterad blogg, och fina bilder som vanligt! ;)
    Ni är så duktig som tränar o står i!
    Hoppas vi får till en date snart, vore så kul!
    Kramizar till er sötnosar

  • Anneli säger:
    2012-11-29 | 15:54:08

    Ja Linda det vore kul men förstår att du har en del o stå i när man har små goa barn o vovvar, men förr eller senare lyckas vi ska du se.

    Kramiz till bästa gänget

Kommentera inlägget här: