Heiza's Tornado

Allmänlydnadsinstruktör!

Kategori: Allmänt

I dag var det redovisningen av projektarbetet  till allmänlydnadsinstruktör och jag blev godkänd så det känns jätte roligt, samtidigt lite vemodigt för man har ju blivit ett ganska sammansvetsat gäng under den här tiden. Men vi får väl ordna till en återträff så småningom. I morgon avslutning med lite gott o äta ska det visst bli o det ska bli så trevligt.

I dag la jag ett blixt spår till Lotus o det gick jätte bra sen en prommis i det vidriga vädret men det gick det också.
Hade planerat annat denna helg fix på tomtem men det får tydligen vänta på lite varmare dagar.

En avslutande middag med mina barn barnbarn o respektive o resten. Maten blev inte lika god som den brukar men det gick endå. Nu snart kudden också.

Inte o förglömma gick en härlig prommis i fredags också med en god vän det behövde vi GÅ LÅNGT.

I tisdags började sista valpkursen som jag går med som hjälpare på, och det var många härliga ekipage med ska bli så så kul o följa deras utveckling. 

Här sover man så skönt i bästa Jonas knä. Min bästis alltså!!

Kommentera inlägget här: