Heiza's Tornado

Projekthund, Bevaknngsträning, Chacha, SÖK så kul...

Kategori: Allmänt

Ja då har jag börjat jobba med min projekthund och det går framåt och det är verkligen jätte
roligt att jobba med någon som tror på en och som ser att det vi gör blir bara bättre o bättre. Jag tycker det
ger så mycket o kunna hjälpa någon annan så mycket jag kan, hoppas det fortsätter så.

Promenad o lek med Tuva efter bevakningsträningen med Gudrun Lena o några trevliga till.
Och då fick vi tillfälle o köpa en sån där stor super rolig boll med hantag på så nu är Lotus ÖVERLYCKLIG
så det går nästan inte o träna lydnad om man har den som belöning snopet!

Och så har vi passat lilla Chacha riktigt kul tränade lite och det tyckte hon var så kul, så nu har hon kört
slut på Lotus o Sandor som sover sött för tillfället, men Lotus o hon har haft skit kul..

Så söta pappa Lotus o Dottern Chacha mina små godingar!

Efter att vi lämnat av prinsessan så körde vi sök o Lotus tyckte det var så roligt
dom första skicken gick jätte bra sen körde vi ett par pop up och det tyckte han var skit kul. Dom andra var så
duktiga idag men det tycker jag dom alltid är. Tack alla för en superkul dag och för
kaffe o lussebullen så klart.

Lånade en gammal bild som Gudrun tagit eftersom han har sökvästen på sig min gulleplutt!

Undrar om det är normalt o älska sin vovve så mycket som jag älskar min plutt,
han är bara underbar vad vore livet utan dig, bättre o trognare o pålitligare vän
kommer jag aldrig få du är bara så bäst!

KOMMENTARER:

  • Lindha säger:
    2012-01-14 | 18:16:22
    Bloggadress: http://vildarna.bloggplatsen.se

    Många järn i elden som vanligt! :)

    Jätte jätte fint skrivet om din Lotus pojke >3 tänk att ha en sån underbar matte!!



    Kramizar på sötnosar från oss alla! ;))

  • Anneli säger:
    2012-01-16 | 07:33:56

    Tur är väl det att man har o göra, det är alltid kul o träna. Han är ju min guldklimp o alldra bästa vän, för ibland undrar man faktiskt vem man kan lite på o vem som är ens RIKTIGA Vänner.



    Kram på er o vi ses snart..

Kommentera inlägget här: