Heiza's Tornado

Bevakning, tävling, spår, uppletande.

Kategori: Allmänt

Ja det är vad vi håller på med, vi var i Rösaräng o vår instruktör la ett kilometer långt spår, han
gick jätte fint så vi fick beröm, det fans inget o anmärka på, så jag är jätte nöjd.

Sen hjälpte jag till på söktävling var figge o skrivare jätte intressant o kul många duktiga ekipage var
med. Dagarna innan hjälpte jag Gudrun med banorna och Lotus o Tuva hade skitkul hon jagade Lotus
genom vatten samlingar och gud vet vad, han sprang som en idiot till slut kastade han sig på rygg
i mossan då var han trött kan jag lova.

Sen lag jag två spår till Lotus o Tuva en morgon i ottan innan jag började
jobba, mycket intressant o se hur det spåret skulle gå så tidigt o dagg i gräset var det.
Men både Lotus o Tuva gick så himla bra i spåret vinklarna var jätte bra också, dom missade var sin
pinne men var gör det när allt annat gick så bra, så Gudrun o jag var jätte nöjda.
Alltid kul o träffa dig o Tuva det tycker Lotus också.

Sen igår blev det uppletande efter jobbet han hittade alla saker
mycket bra och han var väldigt fokuserad min lillplutt. Sen åkte jag till Laila var ju tvungen o träffa
min lilla vän Laila o titta på dom små godingarna hon har hemma.

Här brottar Lotus dotter Chacha ner honom han är så snäll så han
 lägger sig på rygg direkt hon får göra precis vad hon vill med sin pappa!

KOMMENTARER:

  • Ninz säger:
    2011-10-01 | 09:46:42
    Bloggadress: http://www.ninz.se

    Hahahaha gulligaste och finaste Lotus, han är så läcker!!

    Kramar om :)

  • KAT säger:
    2011-10-01 | 17:06:58
    Bloggadress: http://www.katarinathoren.bloggplatsen.se

    Typiskt rottiskillar att kasta sig på rygg för damerna:))



    Kram kram

  • Anneli säger:
    2011-10-01 | 22:32:04

    Visst är han gullig min bäbis 50 kg ligger på rygg när lilltösen moppsar upp sig lite, han är världens snällaste mot alla valpar. Jag blir så glad när man ser hur go han är..



    Kramizarr tjejer skulle vara kul o träffa er någon gång...

  • Lindha säger:
    2011-10-05 | 10:18:09
    Bloggadress: http://vildarna.bloggplatsen.se

    Vad duktiga ni är!!! Här var det ingen & ro vila, hihi.. Kul att spåret gick så himla bra & ni fick massa beröm, måste värmt gott i mattes hjärta :))

    Haha kul att få "stryk" av dottern!!



    Kramizarr på er!!

Kommentera inlägget här: