Heiza's Tornado

Lek med Märta o träning!

Kategori: Allmänt

Äntligen for vi iväg till håbo för att möta snygg Märta o snygg Lena, dom hade så kul, Märta är den
enda som jagar Lotus o det tycker han är så himlans kul, sen drog dom lite pinnar o jaga snöbollar
ja dom hade riktigt roligt och blev ganska trötta förståss.
Sen gick det faktiskt att vara på planen så jag körde igenom momenten och
det gick ganska bra, när han skulle hoppa satte han sig lite för nära första gången
och då sa jag till honom att lite längre bort kan du väl sätta dig han titta på mig
sen hoppade han och satte sig perfekt betydligt längre bort o återhoppet blev riktigt bra, matte så nöjd.
sen lite apportering det blir inte perfekt han tuggar lite i alla fall vi har tränat hemma o inne under julen men det går inte, tror aldrig det kommer bli riktigt bra. läggande o ställande bra men lite segt kanske linförigheten bra förutom några snea sättande inte så bra inkallning bra som vanligt. Vi behöver nog en spark där bak så
vi kommer igång igen. Tack Lena för en mysig dag med er idag. Kramen

Gissa om vi har kul snart kommer dom snöbollarna!

Här är vi snygg Märta o jag!

Här är hon min snygg Märta!

KOMMENTARER:

  • Glimz säger:
    2011-01-10 | 22:28:29
    Bloggadress: http://ninz.bloggagratis.se

    Duktiga ni är & shit vad fina dem är tillsammans! Snygg Märta är verkligen en pärla & så snyggaste Lotus, shit vilket par =D

    Kramen till er från oss!

  • Anneli säger:
    2011-01-11 | 07:29:54

    Ja dom du med smör på det vore nått det.



    Kramizen till gulliga du vi ses på lördag ska bli kul o ses och utan hundar för en gång skull.

  • Lindha säger:
    2011-01-11 | 08:58:24
    Bloggadress: http://vildarna.bloggplatsen.se

    Håller med Nina, dom är såå söta ihop!!

    Nu kan man faktiskt på vissa platser röra sig för lite träning, det känns ljuvligt :)

    Tack för ditt mail, har skickat ett svar!!



    Kramizen till er allihopa!!

  • Glimz säger:
    2011-01-18 | 21:23:05
    Bloggadress: http://www.ninz.se

    Vilka fantastiska presenter du fick av allihopa!

    Kramar i lass från oss till er =)

  • Anneli o Lotus säger:
    2011-01-19 | 07:40:44

    Ja det var otroligt fina saker, men jag hade inte behövt allt det där fina, det roligaste var att alla mina goa vänner kom till mig, lite svårt blev det att hinna prata med alla men det var verkligen jätte kul att ni kom mina hund kompisar ni är så mysiga.



    Kramizar till bästaste du!!

Kommentera inlägget här: