Heiza's Tornado

Föreläsning Maria Hagström Träning och röj med kompisen Raija!

Kategori: Allmänt

Föreläsning med Maria Hagström var jag på i Tisdags på vällingby bk en jätte intressant föreläsning med många bra tips, problemet är att man vill ju ha böckerna och sen ska man ha tid o läsa dom också men det hinns väl med så småning om, träffade Niniz  o en del andra träningskompisar men det var många så jag missade säkert någon. Mycket trevligt var det i alla fall. Sen när vi kom hem var jag  lite sugen o testa en del och Lotus kände nog att jag var på hugget han hade så kul och var klockren på det vi körde b.l.a linförigheten och det var ett tag sen den gick så där bra.


Vi längtar till sommaren nu i alla fall matte!

Vi tog lilla bilen igår och det bar iväg till Bålsta där körde vi lydnad med goa vänner Lena o Gudrun, Linförigheten blev inte så bra som jag hoppades men resten är jag ganska nöjd med, läggande vill jag fortfarande att det  ska gå fortare och sen har vi apporten som inte blir så där bra, men vi testade några tips som jag fick i tisdags och det verkar vara ett bra tips vi får köra på det. Framförgåendet mycket nöjd och budföringen mycket nöjd. En 
givande kväll tur att man har sina vänner. Tack tjejer för en tevlig kväll! Sen träffade vi grannen på sista promenaden och Lotus o Raja lekte som bara den mest Lotus så klart sen sov han som en stock!

Åh då ska det badas ska ni veta!

KOMMENTARER:

  • KAT säger:
    2011-02-18 | 15:48:38

    Vilka härliga sommarbilder:)



    Längtar.....

  • Anneli säger:
    2011-02-18 | 23:38:15

    Ja gissa om man längtar och så blir det 17 minus nu ikväll inte kul suck o bevakning i morgon hoppas det blir varmare då.. Kram

  • Siolia säger:
    2011-02-19 | 00:44:49
    Bloggadress: http://siolia.se

    Vilken fin hund <3

    Även fast jag är kattmänniska, men går ju bra med hundar på bild! :) Ha en skön helg.

  • Lindha säger:
    2011-02-21 | 16:03:18
    Bloggadress: http://vildarna.bloggplatsen.se

    Jaaa nu längtar vi till våren! Tycker vi fått tillräckligt med kyla & snö.. Vill ut och spåra och träffa kompisar i skogen!

    Förstår att Lotuskillen längtar till badsäsongen, supermysigt ser det ut :)



    Kramizen till er!

  • Anneli säger:
    2011-02-21 | 19:30:38

    Ja jag hoppas vi ses i skogarna sen när den envisa snön försvinner, ska bli så kul o spåra o göra uppletande o allt vad det nu finns o göra i den härliga skogen.



    Kramizen till dig o vovvsingarna

  • Glimz säger:
    2011-02-25 | 19:31:26
    Bloggadress: http://ninz.bloggagratis.se

    Visst var det en underbar föreläsning!? Så kul att stöta på dig vännen =)

    Kraaaaam!

Kommentera inlägget här: