Heiza's Tornado

Spårupptag Bevakning!!!!!!!!

Kategori: Allmänt

Ja då blev det spårupptag, första omgången var med retning och det gick jätte bra men
kanske lite för ivrig, så nästa efter våran lunch blev det utan retning bara patrullering och förhoppningsvis
hittar han upp övergången, så vi fikade efter att alla hundar var klara o idag var vi full styrka
så det tog sin tid men kul har vi, när vi hade intagit våra mackor o vise verse så var det dags igen
och Lotus gick som fjärde hund och jag blev så väldans glad han var fantastisks duktig tog
spårupptagen direkt o rakt på  jag var så stolt över min plutt men sen ska ju vi tänka på tecken
och det hade vi inte tränat på tecknet för spårupptaget så jag tänkte inte på det
och det var nog tur annars hade våran lilla instruktör Thomas inget negativt o kommentera
så då kunde han retas lite med mig om det.

Här var första starten!

En till i starten!

Och här bär det iväg!

Och ut till figgen!

Tillbaka på stigen igen!

Karin o Ville!

Svenne o Bea!
Några av våra träningskompisar!

KOMMENTARER:

  • Lindha säger:
    2010-09-28 | 14:46:52
    Bloggadress: http://vildarna.bloggplatsen.se

    Kul & läsa om era framsteg! Dom där tecknen kan man ju inte alltid ha i minnet, när man för fulla muggar håller på att läsa sin hund :)

    Hoppas vi ses snart!

    Kramizar

  • Glimz säger:
    2010-09-28 | 22:41:49
    Bloggadress: http://ninz.bloggagratis.se

    Fan vad duktiga ni är!! Kul att budföringen gick så bra idag :)

    Kramen på dig och din fina kille!!

  • Anneli säger:
    2010-09-28 | 23:28:15

    Nej inte tänkte jag på det tecknet när vi inte tränat det tidigare men vår instruktör tycker det är lite kul o driva med mig ibland. Kramiz hoppas också vi ses snart



    Ja vad förvånad jag blev att det funkade med budföringen men det kanske var för att du mutade Lotus med det goda godiset, jätte kul o bra tips som vanligt! Kramizen

  • Anneli säger:
    2010-09-28 | 23:35:11

    Ja som sagt man kan inte tänka på allt men thomas gillar o reta mig lite. Som du säger man har fullt upp med att läsa sin hund. Kramizen hoppas också vi ses snart!



    Ja det var jätte kul att budföringen gick så bra med du hade ju väldan gott godis tyckte Lotus Tack för hjälpen idag, och du det var riktigt kul o se dig o din söta tös live idag ni är så duktiga.

    Kramizen

Kommentera inlägget här: