Heiza's Tornado

Latmans vecka!

Kategori: Allmänt

Ja då har vi hamnat i en latmansvecka jag har haft ont i kroppen o ingen ork alls

undrar vad det är. I går tog Lotus o jag en Långis i snö slasket sen när vi kom hem

somnade både Lotus o jag sen när jag vaknade efter några timmar orkade jag knappt komma upp ur soffan.

Kanske behöver även jag lite vila så vi får ta nya tag till helgen tror jag. Idag har jag badat min plutt

han är så gullig han springer före in i duschkabinen för han vill vill så gärna göra vad

som helst som har med vatten o göra han är helt fantastisk min lilla plutt.

Vi hittade faktiskt ett ställe där vi nog kan träna i vinter där det är både belysning o

plogat så dit ska vi när vi kommer igång igen.
Så här söt är han även när han har duschat.
Du är bara bäst Lotus!

KOMMENTARER:

  • Glimz säger:
    2010-11-11 | 21:10:32
    Bloggadress: http://ninz.bloggagratis.se

    Man får vara lat vännen, full tillåtet :) Själv har jag ju ingen bur till bilen, så vår träning blir ofrivilligt i träda. Men jag skall inte gnälla, trivs ganska så med att slippa stressa runt :)

    Gulli han är din bamse plutt!

    Kramar om er massor!!!

  • Lindha säger:
    2010-11-14 | 10:46:39
    Bloggadress: http://vildarna.bloggplatsen.se

    Längtar efter den där snön, just nu är det bara slask & trist ute...

    Låter alldes underbart med latmansveckor ibland :)

    Kramizar på er!

  • Anneli säger:
    2010-11-17 | 07:53:35

    Inge kul att inte göra något, men nu är det så mörkt också så man hinner ju inte mycket på kvällarna heller, så träningen är alldeles för lite just nu buuuuu!

  • Glimz säger:
    2010-11-17 | 22:31:15
    Bloggadress: http://ninz.bloggagratis.se

    Tack gulliga du! :)

    Kramar om dig o Plutt!

Kommentera inlägget här: