Heiza's Tornado

Saknaden tar aldrig slut o det gör så otroligt ont fortfarande!!

Kategori: Allmänt

Svårt att gå in på sidan och det beror på som många vet att min bästa vän som skötte sidan gick bort för ett år sen, och det är tungt varje gång jag går in här och minns allt fint hon gjort till mig och hur otroligt roligt vi hade dom kvällar vi satt o fixa med hemsidan, tiden bara försvan det var så kul o mycket skratt blev det. Så klart hade vi ALLTID jätte kul när vi sågs mina djur fullständigt älskade Cia tror det var ömsesidigt Lotus ville aldrig åka därifrån, att bli fotad i studion eller på annan plast tyckte dom var hur kul som helst dom ställde alltid upp, tror jag har ett par linslusar o numera kanske tre, saknaden tar aldrig slut i måndags var det exakt ett år sen du gick bort och för din skull är jag glad att du slapp lida mer och ha så där fruktansvärt ont som ingen ska behöva uppleva, men för mig är det så TOMT o så Ensamt. 
 
Tänkte jag skulle försöka komma igång med sidan, men jag kan ju inte göra allt på den så vi får se om den kommer finnas kvar. Men än så länge kommer jag försöka uppdatera bloggen i alla fall.
Om du bara visste vad vi saknar dig Cia ily pok.
Kommentera inlägget här: