Heiza's Tornado

Trassel med hemsidan, Heizas Tornado FIUCH, spår med grillning, träning lydnad!

Kategori: Allmänt

Halloj alla glada!
Haft trassel med hemsidan en längre tid men nu tror jag den ska fungera igen.
Vi har tränat en del och det går kommit framåt tycker jag.
Åh så här fin blev han i alla fina rosetter från Åland. Älskar denna hund så otroligt mycket.
DU ÄR MITT ALLT FINNS ALLTID DÄR FÖR MIG OCH JAG FÖR DIG MIN VÄN!
 
Nu även finsk utställningschampion blev han när vi hade den fantastisk resa till Åland i september med bästa gänget, om ni visste vad vi har det mysigt och trevligt. B/JKL Excellent, B/JKK1, CK, BHKL1,
CERT, BIM,CACIB, FICH Blev han denna dag min fina kille. Tusen tack som vanligt till bästa handlern Anne Engström som ställer min plutt så bra, utan dig inga utställningar så återigen Tack så jätte mycket.
Varit på Ekerö och spårat o grillat ed bästa gänget så kul som vanligt hundarna var så duktiga,
och så fick vi träffa en riktig sötlök Jekyll Lindas nya flockmedlem.
Myspys mellan spår o uppletande på Ekerö!
Älskar dig!
 

KOMMENTARER:

  • Lindha säger:
    2015-03-11 | 13:13:34
    Bloggadress: http://vildarnas.se

    Åh så mysigt det såg ut på Åland med toppen gänget :-). Härligt att det gick så bra för bästa Lotus och Anneli!! Vi ses snart i spårskogen igen! Ni är så himla duktiga :-)
    Kramis

Kommentera inlägget här: