Heiza's Tornado

Spårträning lydnads träning, Utbildad till MH o MT figurant

Kategori: Allmänt

Spårat både på grus och så klart i skogen sen jag började med grus spår tycker jag nog han går
mer noggrant i kärnan även i skog spåren, sist var vi på Ekerö o spårade med vårt lilla goa gäng det var hur
mysigt som helst denna gång grillade vi lite korv och tårta till fikat vilket lyx tur att vi fick gå lite spår så några kalorier kanske försvann, sen ligger vi i lite med lydnaden ganska mycket man vill man får ta lite i sänder. Sen var Kattis o jag på föreläsning med Siv Svendsen jätte intressant som alltid på föreläsningar.
Sen gick jag funktionärsutbildning till mentalfigurant för MH och MT (A o B figurant).
så i helgen var mitt första agerande så roligt med många trevliga hundar och ägare
och Bro Håbo är ju så trevligt att ha o göra med Therese Blomgren som också gått utbildningen
var med och vi fick till ett jätte bra samarbete så allt flöt hur bra som helst. Ska snart även gå en
mentalutbildning på klubben som ska bli så roligt och framförallt intressant.
Puss till morfar!
Lite kul träning!
 
Kommentera inlägget här: