Heiza's Tornado

Bevakning spår Träningstävling!

Kategori: Allmänt

I lördags blev det som vanligt bevakning och Lotus var på hugget som vanligt
han vindade in figgen på långt håll så vinden hamnade på stigen vi gick på, men då blev matte osäker
och ville inte släppa honom, för just detta har vi inte träffat på tidigare, men instruktören sa att han gjorde
det klockrent men att jag blev osäker på hur jag skulle göra, duktiga Lotusen.

I söndags var vi ute o spårade och det var inte Lotus dag i dag
eller så var det  det, för det var löptikar överallt han gick spåret men det var 
mycket drag av dofter överallt men han tog grejerna som han skulle men ett väldigt
 knackigt spår blev det men vad gör det, nästa gång blir det säkert mycket bättre.

Träningstävlingen blev ganska bra men han var lite väl intresserad av en söt vovve på
platsliggningen inte bra så han reste sig upp, men la sig snabbt när jag började gå emot honom.
Sen var det linförighet ganska bra men tyckte inte han var på hugget riktigt som han brukar
sen gjorde vi läggande, men lite för sakta, inkallningen perfekt hoppet perfekt så jag är nöjd.
för bättre kan det nog inte bli när matte är nerös och han tycker tjejerna var mer intressant
så det här behövs träning på, så vi vet vad vi behöver träna lillkillen o jag.

Sen får jag ju inte glömma vår roliga o trevliga träning som
vi har på tisdagar med dom bästa o roligaste.
Niniz kommenderade oss o det gick hyfsat vi behöver mer träning på 
snabba läggande och jag behöver torrgå lite mer, det skadar inte har gjort det 
alldeles för lite.
Tack tjejer för ännu en kul kväll med er, alla var så duktiga som vanligt!

 

KOMMENTARER:

  • Laila säger:
    2010-10-16 | 14:13:35

    Vad ni är duktiga!får komma i gång snart jag med.

    Jätte fina kort på lill killen.

    Ha nu en riktig bra helg.

    Kram

  • Glimz säger:
    2010-10-16 | 20:22:10
    Bloggadress: http://ninz.bloggagratis.se

    Du är sååååå jävla duktig med Lotusmannen!! Allt är jätte fint! Nu är det bara finliret = detaljerna, det där lilla extra man kan kräva :D Å jag vet att du kan vännen :)

    BamseKramen från mig till dig o lillemannen :D

  • Anneli säger:
    2010-10-16 | 23:09:18

    Tack Laila! Det vore jätte kul om du också kom i gång för det är så kul......Kramizen



    Ninizen Du är så gullig mot mig o Lotus hoppas du har rätt, att vi klarar det alltså.........Kramizen

Kommentera inlägget här: