Heiza's Tornado

Pulka spännande!

Kategori: Allmänt


Nu har vi fått vår pulka den kom i fredags med transport från skåne, en jätte snäll farbror fick vi köpa den av
och som sen ordnade med leveransen hit upp bara 5 min från där jag bor fick jag hämta den, det kallar jag service och inte fick vi betala transporten heller. Första intrycket så tyckte Lotus den var läskig sen vande han sig med
den, jag provade lite försiktigt med att ha honnom i kopplet bara och han fick gå framför sen kortade jag av
kopplet så han kom närmare och till slut gick han stundvis mellan skacklarna, men jag känner att här får man gå varsamt fram så han inte blir rädd för den, måste öva igen snart.
Sen träffade vi några små godingar och Lotus tyckte Märta var riktigt gullig och han skötte sig som vanligt jätte bra med valpar, han är som matte tycker om såna där små jätte mycket.
Lillla Märta!
Lilla Mary!

KOMMENTARER:

  • Glimz säger:
    2010-01-25 | 20:15:28
    Bloggadress: http://www.ninz.se

    Duktiga fina Lotus!! Å så fick han träffa en lillkicka oxå :) Halledulingen så såt hon är MärtaPärta!

    Kramar om massor :)

  • Anneli säger:
    2010-01-25 | 21:40:20

    Ja gud så söt hon var och hennes syster också, Lotus tyckte märta var en riktig goding.



    Kramizz

  • Lindha säger:
    2010-01-27 | 07:00:23
    Bloggadress: http://vildarna.bloggplatsen.se

    Kolla in på bhbk.se under aktuellt på deras startsida, bro-håbo kommer anordna en bevakningskurs under våren! Hörde av Anki att du ska göra inträdesprovet, stort lycka till, det där fixar ni :-) Kram!

  • Anneli säger:
    2010-01-27 | 08:03:52

    Tackar! Ja vi ska göra ett försök i alla fall, går det så går det, det verkar väldigt kul i alla fall.



    kram Anneli

  • Ullis säger:
    2010-01-27 | 23:08:30
    Bloggadress: http://www.123minsida.se/ListavMidalvaland

    Halloj!

    Usch, vilka söta tjejer ;)) .

    Kul att du kom ner i måndags och Lotus var ju jätte duktig i stugan. Hoppas du kommer ner flera gånger.



    Kram och tack för titten.

    Ullis

Kommentera inlägget här: