Heiza's Tornado

Cirkelträning igen Kul!

Kategori: Allmänt

Då var det dags igen för lite cirkelträning i vällingby, jätte kul vi kollade av varandra lite vad som
hänt under julen, ganska lika för alla mycket planering blev det men lite mindre träning det har
ju varit så himlans kallt, och kallt i dag också det blåste lite så det var riktigt kyligt. Men när den goda
maten kom så var det jätte gott att få något varmt i magen. Kaffe o muffins som Emma bakat
fick vi när vi kom, sen avslutades dagen med kaffe o god fruktsallad som Ullis hade gjort, men
mellan allt gott var det träning lydnad sen platsliggning där blev jag jätte nöjd med Lotus
han har bara gjort det ett par gånger i grupp och trots att en hund reste sig och sprang så låg min
klimp kvar, han hade lite saker för sig han åt snö vände på baken några gånger men han reste
sig inte, jag gick inte hela längden men en bit i alla fall NÖJD. Sen budföring och det gick hyfsat
han hade lite svårt att sätta sig fot hos mottagaren första gången andra gången var bättre, och det
behövdes ingen boll bara godis dom här gångerna. Så jag är jätte nöjd med dagen.

Några bilder från dagens träning.





Jag vill ju också
vara med på bild dom här fina bilderna har Cia tagit på mig.

KOMMENTARER:

  • Ullis säger:
    2010-01-17 | 22:37:14
    Bloggadress: http://www.123minsida.se/ListavMidalvaland

    Din "lilla" Lotus är så jäkla mysig....

    Vilket fin linförighet han gjorde idag, ingen studs vid vänster svängar. Va stolt över honom!!!

    Kramis

  • Lindha säger:
    2010-01-18 | 16:26:45
    Bloggadress: http://vildarna.bloggplatsen.se

    Kul att läsa om er träning, nu är man snart i full igång igen efter alla helger & det kalla vädret! Skönt med lite mildare även om jag verkligen älskar vintern :-)



    Kram

  • Anneli säger:
    2010-01-18 | 22:46:24

    Ja du Ullis det det gick ju bra på linförigheten, men måste träna mer på det som går sämre, tack för en härlig dag, din lillkille år ju super gullig.



    Kram

  • Glimz säger:
    2010-01-25 | 20:05:22
    Bloggadress: http://www.ninz.se

    vicka roliga träningar ni är på! sååå fina bilder :) :)Nu var det länge sedan vi träffades!

    Kraaaaamar om massor :D

Kommentera inlägget här: