Heiza's Tornado

Träning o kurs!

Kategori: Allmänt

Vi tränade lite på rutan kul, men är inte säker på att man gör rätt sen har det varit lite träning på läggande och även ställande som han hade börjat slarva lite med, jag gick väl för fort fram. Fram förgåendet är det vi tränar en
del också på. Och apporten men det är inte något han är förtjust i synd, skullle behöver lite Nina hjälp där tror jag.
Sen psykologikursen var jätte bra som vanligt men började med ett strömavbrott på klubben
så vi blev tvugna att åka hem till en tjej som bodde i närheten, och ni som känner mig vet ju vad jag tycker om att köra i denna halka på främmande vägar i mörkret inte kul kan jag säga jag fick pröva mina nerver på att köra bil i detta väglag, jag vill att våren ska komma nu, och till nästa vinter VILL JAG HA en fyrhjulsdriven bil.

Min första fantastiska rottis Castor Matte tänker ofta på dig min vän.

KOMMENTARER:

  • Matte säger:
    2010-03-02 | 07:29:23

    Tänker på dig min vän!

Kommentera inlägget här: