Heiza's Tornado

Jag har blivit MORMOR! o sista sikta mot 10:an o Bevakningen förståss!

Kategori: Allmänt

Idag har det hänt saker, min lilla dotter åkte in på BB i förmiddags och nu äntligen vid nio ikväll kom en liten Celine till världen. Och jag är mer än nyfiken på underverket men nu för tiden får man ju vänta tills dom kommer hem innan man får sen den lilla godingen.
TUSEN GRATTISAR TILL HELA LILLA FAMILJEN.

Här är dom stolta föräldrarna.

Sen var det sista sikta mot 10:an idag vi skulle få några moment bedömda och det sket sig totalt för mig o Lotus i linförigheten som han är så duktig i typiskt men han är lite loj vet inte varför, sen var det ställande och jag var nöjd för han har inte fått riktigt kläm på det men han stannade och stod kvar så jag är jätte nöjd med det, sen hopp och det gick väldigt bra, och sen ska vi ju inte tala om nerverna dom fick ju testas i dag och dom var ju inte bra ändå var det bara på kul, hur ska det gå sen jag skyller lite på att han var lite loj och matte totalt okonsentrerad för tankarna gick nog till min lilla dotter hela dagen. Vi gjorde även en platsliggning och han låg men åt snö hela tiden inte bra sen precis mot slutet reste han sig synd. sen tandvisning inga problen heller skönt.

Linförighet.


Ställande.

Vår sista lunch men vi ses nog igen.

OJ glömde bevakningen i lördags det går riktigt bra men första gången idag med ljudfiggarna var han inte lika peppad som vanligt. Men andra gången var han super duktig vi hade så mysigt och mellan omgångarna fikade vi och jag åt min fantastiska stekta äggmacka och gissa om den var god kaffet smakade supergott när man tränat en hel förmiddag. Han är lite loj min hund och har några konstiga gäspningar för sig.
Nu ska jag försöka sova.

KOMMENTARER:

  • Liza säger:
    2010-03-01 | 11:37:02
    Bloggadress: http://markesh.se

    Grattis :)

  • Ullis säger:
    2010-03-02 | 23:34:13
    Bloggadress: http://www.123minsida.se/ListavMidalvaland

    GRATTIS!!!!

    Hoppas du får träffa underverket snart.

    Kom ner någon kväll och träna och förresten så skulle det väl vara träffar på söndagarna :-D

    Kram

  • Anneli säger:
    2010-03-03 | 00:08:34

    Tackar så mycket!



    Ja jag ska ta mig till klubben för träna behövs och sen vill man ju inte tappa kontakte med alla dom trevliga träningskompisarna man fått på klubben.



    Kram vi ses!

  • laila säger:
    2010-03-03 | 14:53:54
    Bloggadress: http://www skallbjornen.com

    Grattis lilla Mormor nu har du kommit dit också.

    Vad åren går och vi som bara blir yngre och yngre hihihi.

    Hälsa nu så gott till dom lyckliga föräldrana.

    Du korten blev ju bra på er vilken fotograf man är.

    Och 10an är klar, nu har vi bara Tävlingpsykologikursen kvar.

    Sen är det bara ut och träna, så vi kan fortsätta att tävla.

    Kram

  • Lena säger:
    2010-03-03 | 15:54:24

    Ett stort Grattis till Mormor, spännande..



    Klart Lotus är loj, han är trött på snön som mej.

    Snart drar vi mot Kloten.. Yeeesss



    Kjam kjam

  • Anneli säger:
    2010-03-03 | 16:25:17

    Ja vi blir ju bara yngre, om man inte tittar sig i spegeln förståss, tAck Laila för att du tog lite kort på oss.



    Ja Lena snart drar vi ska bli så kul o få umgås med er igen, man har ledsnat lite på att försöka göra något så det kanske är därför som Lotus också tycker det mesta verkar trisst just nu.



    Kramizen

  • Glimz säger:
    2010-03-07 | 08:07:38
    Bloggadress: http://www.ninz.se

    GRATTIS till titeln: Mormor :) Så gulligt! Jag kommer aldrig att får bli mormor eller farmor :( Min son haaaaatar barn å han som varit ett själv ;) Du skriver att din goe lille Lotus är loj. Jag vet ju har gasad han kan vara & hur glad du är. Min fundering är....hur är ditt sinne? Är du fundersam? Klurar du mycket? För när man gör det, brukar våra älsklingar bli påverkade, på gott & ont, bara en tanke från mig :)

    Kraaaamar om massor!!

  • Anneli säger:
    2010-03-07 | 11:14:47

    Jag är nog en funderare och mycket är ju det just nu, har funderat på om det är därför han varit lite loj, men i fredags tyckte jag han verkade lite piggare vi tog en promenad och samtidigt gick vi till klubben så jag tänkte vi kan ju testa något, gick fram till hindret och hostade till, Lotus flög över p.g.a hostningen. Efter att han hoppat ordentligt och när momentet var slut sa jag slut då flög han över igen och sen till leksaken jag redan kastat åt honnom. Känns som han är på G igen.



    Kramizz

Kommentera inlägget här: