Heiza's Tornado

Träning o Cirkeln KUL!!!!!!!!

Kategori: Allmänt

Nu har det varit lydnads träning vi har tränat hopp linförighet inkallning, hoppet börjar klarna lite nu, på linförigheten har vi tränat vänstersvängar svårt men det har blivit bättre i alla fall, inkallning går i stort sett bra tycker jag, framförgåendet går ju bra med retning ska prova nästa gång med mindre retning. Tränade som vanligt med trevliga väsby gänget alltid kul, sen själv som det oftast blir.

Och i kväll har jag varit på cirkeln och sugit i mig en massa bra tips, nästa gång ska vi ha hundarna med
och vi tar en hund i taget i varje grupp för att göra en utvärdering vad vi står och vad vi behöver mer träning
på ska bli jätte intressant. Vi är ganska många men verkar vara ett härligt gäng med många erfarenheter.

Sen var det skrivande på Lördag igen på träningstävling mellan klubbarna och det var så intressant
förra gången så jag ville gärna skriva igen, det ska bli jätte kul.

I morgon blir det ett appelspår med ganska lång liggetid ska bli kul o se hur det går.
Nu dröjer det innan såna här dagar dyker upp trisst, för jag älskar att bada o simma jag skulle nog kunna simma timmar i sträck jag ledsnar aldrig.

KOMMENTARER:

  • Emelie säger:
    2009-10-26 | 10:34:50
    Bloggadress: http://www.babbstaff.wordpress.com

    Vilken söt kille man hittade här då ;)! Lycka till med honom i framtiden! /Emelie

Kommentera inlägget här: