Heiza's Tornado

Superhelg! skrivare o spår i rösaring!

Kategori: Allmänt

Fredagens spår blev ett appel katastrof spår det hade lång liggetid 2,5 timmar allt var planerat, under tiden skulle jag försöka hitta några byxor, men icke sa nicke man har ju liksom kilona på fel ställen, men väl tillbaka till spåret och vad fann vi jo en massa folk och hundar som spårade i delar av vårt, men det kunde ju inte dom
veta att vi lagt ett just där, men jag tänkte vi försöker och det var ju inte vidare smart han harvade runt lite hit o
dit på första sträckan sen på andra gick det hyfsat hittade andra apporten i alla fal, och halva nästa sträcka gick
också hyfsat sen blev det rörigt igen han hittade slutapporten och sen latjade vi lite som slut på denna knasiga spårdag.

Och så var jag skrivare igen denna gång träningstävlings kupp mellan klubbarna, blev bara 8 ekipage i Lk1
och ett ekipage i Lk2, men det var lika kul o intressant denna gång, hoppas det blir fler gånger.

Sen blev det spår i Rösaring med det trevliga hundgänget, idag var det Anki Lena Linda o Jag. Jag blev lite sen så Linda var gullig o lag ett spår till Lotus. Sen trampade vi upp en sökruta också. Spåret till Lotus gick inge vidare
så vi gjorde ett rakt personspår med Anki i täten och då gick det betydligt bättre, i sökrutan gick det hyfsat med
två saker, dom två andra inte så bra men jag tror han var ganska trött efter spåret också.

Sen var det hem o vila en hel del Lotus var helt slut o jag med uppe med tuppen eftersom jag skulle skriva på morgonen också, men en kanonhelg blev det endå.
Här är vi när vi har super trevligt i Rösaring
Här är min kompis han brukar slicka mig på nosen och på öronen ganska mysigt tycker jag.
Här är den lilla terroristen när han ska tvätta våran lilla gamling.

KOMMENTARER:

  • Anita och Aquila säger:
    2009-11-03 | 15:47:31
    Bloggadress: http://www.aquila.dinstudio.se

    Hej Anneli. Visst är det kul och lärorikt att vara skrivare...!Jag tror dock att du blandat ihop bokstäverna lite, tävlingen heter Lk1, LP1 får man efter 3 st 1a pris. Mycket nytt att hålla reda på i hundvärlden. Hoppas vi ses på spår snart! Kram Anita

Kommentera inlägget här: