Heiza's Tornado

Studiecirkel, skrivare på Lk1

Kategori: Allmänt

Ja vi har börjat en studiecirkel med sikte på 10:an det verkar intressant vi är 14 st ekipage som vill
åt samma håll på tävling, vi har ett teoripass kvar sen kör vi upplägg av moment vi ska träna 
vi kollar av första gången vad vi behöver träna på sen kämpar vi o stöttar varann på vägen. Hoppas 
det blir lika roligt som det verkar.

Sen har jag varit skrivare i dag på en Lk1 och det  var verkligen jätte intressant 16 hundar var det, man
lär sig väldigt mycket av det
kan jag lovaoch det gör jag gärna igen, man får en liten info på vad domarna tittar på och hur man kan
göra en massa fel som man inte själv tänker på, det var verkligen en super kul o lärorik dag, den avslutades med en super god lunch gratäng och cassler jätte gott. Med lite frusna händer och en mätt mage åkte jag hem till världens goaste hund vi tog en liten promenad med lite lydnads träning, linförighet inkallning läggande under gång och enbart läggande, och han var jätte duktig min lilla prins. 

KOMMENTARER:

  • Glimz säger:
    2009-10-20 | 23:19:50
    Bloggadress: http://www.ninz.se

    Bra initiativ med kursen, kanoners. Du är verkligen flitig som en myra :D

    KramKram

Kommentera inlägget här: