Heiza's Tornado

Spår o snygga killar!!

Kategori: Allmänt

I helgen blev det spår, jag blev förskyld förra veckan och man vet ju inte vad det är så alla flyr fältet, så inte fick jag hjälpa till o flytta med min son, för min dotter skulle också hjälpa till o hon är gravid, så i fall det var svin influensan så var det bara o hålla sig borta. Så Lotus o jag spårade själva för så sjuk var jag inte och han var ganska less på matte som varit hemma o haft tråkigt i två dagar, så vi gjorde två appellspår ett på lördagen och han gick jätte bra på dom två första benen, sista benet var han lite okonsentrerad. Vi gjorde ett nytt på söndagen
det gick ungefär likadant jätte bra dom två första sen lite slarvig. Ska försöka med ett likadant men kortare sträckor får se hur det går. 
Här kommer dom snygga killarna, det här är Lotus pappa Hurricane.

Här är lilla Conga.

Och här är lilla Ozzy.

 

Kommentera inlägget här: