Heiza's Tornado

FondueBoden o Cirkelträning

Kategori: Allmänt

Vilken härlig helg, i lördags blev jag o min svärsons mamma bjudna på middag i stan av våra härliga ungar
som snart skall bli tre, först hamnade vi hos Alex mamma Kerstin och hon bjöd på en väldigt god drink
innan vi senare traskade iväg till restaurangen. Det var ett verkligt mysigt ställe med härlig personal, vi
åt så mycket fondue, det avslutades med frukter doppade i smält toblerone super gott, jag blev så mätt så jag hade svårt att sova i natt, sen skulle man vara pigg o alert i morse för då hade vi en heldag med lydnadsträning.
Det gick bra för alla, nu har man nya mål o träna på till nästa gång, vi åt som vanligt pizzor o sallader och
jag åt en kebabrulle, vi fick även kaffe med goda bakverk som några hade bakat det var ostbullar, skinkbullar, och en mjuk peparkaka med någon fyllning på ovansidan och lite lingon som garnering alltihop var så smaskigt, så inte blev man mindre mätt idag. Nästa vecka blir det sträng diet för min del.
Så här kan det se ut på våra träffar.
Och här har vi ett av dom duktiga ekipagen.
Och här är några som håller i tåtarna.
Och här avnjuter vi vår goda lunch och det smakar så bra när man har tränat.

KOMMENTARER:

  • Lindha säger:
    2009-11-30 | 08:34:02
    Bloggadress: http://vildarna.bloggplatsen.se

    Tackar så jätte mkt för ditt grattis!!



    Vad kul med en träningsgrupp, har läst på ngn annans sida om den där studiecirkeln, ett bra initiativ!!



    Kramar!!

  • Ullis säger:
    2009-11-30 | 22:11:32
    Bloggadress: http://www.virrpannans.blogspot.com

    Fina foton! Och Annelie! Lotus e ju bara för GO!

    Synd att det dröjer så länge tills nästa gång.

    Kramis

  • Ullis säger:
    2009-12-01 | 16:55:17
    Bloggadress: http://virrpannans.blogspot.com

    Brukar vara nere och träna dom flesta dagarna, men måndagarna är nog bästa dagen nu när kurserna är slut. Brukar kom dit mellen 18.30 -19.00 tiden. Emma, Maria och Sus är där för det mesta dom dagarna. Onsdagarna är det rätt mycket folk så då brukar jag träna innan 19 och sen mingla lite :)

  • Birgitta och Nelly säger:
    2009-12-01 | 18:24:52
    Bloggadress: http://www.famhalin.se

    Vilken jättefin hemsida du har! Och fina bilder från i söndags blev det ju också. Det gällde att passa på innan dimman kom.

  • Glimz säger:
    2009-12-01 | 23:20:15
    Bloggadress: http://www.ninz.se

    Du fantastiska o underbara människa som ger så mycket av dig själv till alla o en var :) Jag bugar o bockar för dina otroligt fina & vänliga ord, tack än en gång vännen!

    En stor stor kram till dig o din fina Lotuskille :)

Kommentera inlägget här: