Heiza's Tornado

Lotus hade lite skogsröjning!

Kategori: Lotus

Ja då passar man på när mamma inte är med för hon säger nästan jämt  loss när jag leker med  pinnar, hon säger att det är farligt att springa med pinnar i munnen, man kan skada sig, men jag tycker det är jätte kul och visst syns det. Men den här dagen var jag ute med min lillmatte Sara fast så liten är hon inte bara så där 28 år.
Så hennes kille Alex tog dom här roliga korten på mig, dom får nog följa med fler gånger och ta fler kort på mig så mamma kan byta lite i mitt galleri. 

KOMMENTARER:

  • Glimz säger:
    2009-03-14 | 14:36:24
    Bloggadress: http://www.ninz.se

    Guuuuu vad fin du är Lotus, en riktig liten lakrits pralin m chokladfläckar :D Kraaaaaaam -Ninizen

  • Liza säger:
    2009-03-17 | 14:43:54
    Bloggadress: http://stolts.se

    Tack för senast! Otroligt god mat! Robban kommer prata länge om den middagen hehe!

    Ja du får ta och komma över en titt. Valparna växer å växer å blir bara sötare och sötare :)

    Och nån som bara blir snyggare å snyggare är ju stilge Lotus!!!

    Kram på er!

Kommentera inlägget här: